سلام خانوم دکتر وقت بخیر.ببخشید من الان با داروهایی که میخورم دو ماه هست پریودم منظم شد.یعنی ۲۵ روزه هست طبق برنامه اوما فردا تخمک گذاری هست.فقط مشکلی هست هر شب اقدام داشته باشیم؟یا اینکه حتما یک شب در میان باشه؟الان برنامه اوما رو زدم پریودی منظم و۲۵ روزه قبلا نامنظم بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



473
1401/10/22


