سلام خانم دکتر من هفته ۳۴و سه روز هستم امروز سونو انجام دادم گفتن که وزنش ۲۲۸۰گرم و ضمن اینکه دیابت بارداری هم دارم ولی دارو مصرف نمیکنم دو هفته رژیم گرفتم اومد قند ناشتام پایین از ۱۰۱به ۸۸
که تقریبا سه هفته پیش امپول بتامتازون زدم فک کنم دوباره قندم رفت بالا
مصرف شیرینی جات صفر کردم اما نان و برنج و مصرف میکنم ولی مقدار کمتری
الان به نظر شما چیکار باید بکنم لیدی میل بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2144
1401/10/21





