و اینکه من مکمل پرگ مام استفاده میکنم میتونم در کنارش این قرص را هم استفاده کنم برای تامین کلسیم بدن حدود 2000هزار واحد ویتامین دی وارد بدنم میشه مشکلی نداره عکسش را میفرستم
سلام به روی ماهتون مامان جان
برای. آبریزش بینی اگر داروهایی مانند سیتریزین و لوراتادین و. قطره سدیم کلراید بینی تست شده و موثر نبوده بله میتوانید فلوتیکازون را استفاده کنید
اما در مورد داروی دیگر من توصیه میکنم داروهای ایمن تر انتخاب شوند، دیفن هیدرامین ساده یا شریت سیم پرگنالکد تست شده؟
در مورد سوال بعدی شما هم بدلیل افزایش نیاز بدن به ویتامین دی در طی بارداری موردی ندارد 💗
ممنونم
خانم دکتر یه سوال دیگه اگر لطف کنید جواب بدید
سونو آنومالی به من گفت جفتت قدامی اما سرراهی در کنار رحمه
حالا من خونه ام طبقه چهارمه شاغلم هستم درد یا لکه بینی ندارم
چه کارهایی را انجام ندم که حداقل بتونم به کارم برسم !؟
آیا ممکنه جفت بره بالا
خواهش میکنم مامان گل ❤️
بهتر است فعلا مرخصی بگیرید یا به خانه مادر یا کسی از اعضای خانواده برای مدتی بروید که حداقل رفت و. آمد از پله نداشته باشد، اگر واقعا هیچ راه چاره ای نبود خیلی آرام از پله ها بالا و پایین بروید و در پاگردها استراحت کنید سرکار استراحت خود را افزایش دهید و وقتی به خانه برمیگردید استراحت رو به مطلق داشته باشید 🌷