سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
میخواستم ببینم این قرصی که بهم دادن و برای ۳ماهه اول بارداری هست رو اگر طبق شرایطی نتونم مصرف کنم مورد جدی به وجود میاد یا نه؟
پرسش (1401/10/18):
مصرف نکردن قرص فولیک در ۳ماهه اول
483
39
1401/10/18
سوال کننده
0
1401/10/18
سوال کننده

0
1401/10/18
سوال کننده
یه بسته ۳تاییش رو مصرف کردم اما دیگه نمیتونم.. حالمو بد میکنه .. چیکار کنم؟ به زور مصرف کنم؟ یا راهکاری هست که انجامش بدم
0
1401/10/18
fatem F
اگه حالت تهوع میگیری شب قبل خواب بخور و بخواب
1
1401/10/18
سوال کننده
سلام
آخه هر زمانی رو امتحان کردم که بدترینش همون شب بوده متاسفانه
آخه هر زمانی رو امتحان کردم که بدترینش همون شب بوده متاسفانه
0
1401/10/18
سارا کیانی
بعد ناهار بخور
0
1401/10/18
سارا کیانی
شب آدم دراز میکشه داغون میشه
0
1401/10/18
سوال کننده
دیشب که قشنگ مردم .. تا ۳نصف شب دووم آووردم اما آخرش نشد .. گلاب به روتون خورده وو نخورده رو بالا آووردم
0
1401/10/18
سوال کننده
بعد از نهار هم خوردم اما بازم😔
0
1401/10/18
fatem F
ای بابا ، مارکش رو عوض کن شاید بهتر شد
0
1401/10/18
سوال کننده
👍♥️😔
0
1401/10/18
راحیل zzzzz
ایرانی بگیر بخور شاید بهتر باشه
0
1401/10/18
Soha Gh

عزیزم این و بگیر خیلی عالیه
0
1401/10/18
سوال کننده
ایرانی از کجا بیارم .. نیست که اینجا😔
0
1401/10/18
سوال کننده
دردم یکی دوتا نیست که
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنون بانو جان .. اما امکانش واسم نیست .. من بیرون از ایرانم
0
1401/10/18
Soha Gh
خواهش میکنم عزیزم این مدل خارجیش هم هست
0
1401/10/18
سوال کننده
میخوام ببینم اصلا اونایی که تو روستاها هستن یا اصلا جاهایی که امکانات ندارن چیکار میکنن ؟ اونا که انقدر دارو وو این چیزارو مصرف نمیکنن .. شاید خوراکشون خوبه خب .. منم یچی دیگه بجاش بخورم خب
0
1401/10/18
سوال کننده
اوکی عزیزدلم لطف کردین
0
1401/10/18
Soha Gh

1
1401/10/18
Soha Gh
عزیزم تو مراکز بهداشت بهشون میدن
0
1401/10/18
سوال کننده
این خوبه فکر کنم .. هم d3 داره هم فولیکه
ممنونم
ممنونم
0
1401/10/18
Soha Gh
خواهش میکنم گلم
0
1401/10/18
سوال کننده
🤕👍
0
1401/10/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم ریسه تولد گل پسرتو انلاین گرفتی؟
0
1401/10/18
Soha Gh
نه عزیزم از تم تولد گرفتم 38 تومن
0
1401/10/18
Samir

من با این فقط اوکی بودم المانیه اگه اونجا هست بخر امتحانی
0
1401/10/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هرجوری شده بخور
0
1401/10/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم .. لطف کردی
0
1401/10/19
سوال کننده
حتما .. تمام تلاشمو میکنم دیگه
1
1401/10/19
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌷
بله مکمل حاوی فولات یا همان فولیک اسید است و مصرف آن از سویی به هوش جنین کمک کرده و از سوی دیگر حطر اختلالات لوله عصبی را کم میکند اگر مصرف آن اذیت کننده هست از داروخانه بخواهید مارک دیگری بدهند در حال حاضر در دورافتاده ترین روستاها هم مراکز بهداشت و تسهیلات مکمل ها را در اختیار مادران قرار میدهند پس با چنین استدلالی خودتان را گول نزنید 🌹
وقتتون بخیر 🌷
بله مکمل حاوی فولات یا همان فولیک اسید است و مصرف آن از سویی به هوش جنین کمک کرده و از سوی دیگر حطر اختلالات لوله عصبی را کم میکند اگر مصرف آن اذیت کننده هست از داروخانه بخواهید مارک دیگری بدهند در حال حاضر در دورافتاده ترین روستاها هم مراکز بهداشت و تسهیلات مکمل ها را در اختیار مادران قرار میدهند پس با چنین استدلالی خودتان را گول نزنید 🌹
1
1401/10/19
سوال کننده
ممنونم .. چشم حتما .. مثل اینکه چاره ایی نیست 🤕👍
1
1401/10/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و بله گاهی برای حفظ سلامت جنین هیچ چاره ای جز صبوری و تحمل نیست 💙
1
1401/10/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




