متخصص زنان هم رفتم گفت تنبلی تو شیردهی برمیگرده ولی تا شیردهی داری نمیتونم دارو بهت بدم
سلام زهرا جانم
با مصرف قرص های جلوگیری از بارداری هورمونی مشکلی ندارید ؟
ولی اگه پریودمو رو روال میندازه میخورم
بله به تنظیم سیکل ها کمک میکند ، دوفاستون و مدروکسی پروژسترون چطور؟ با آن ها هم اذیت میشوید؟
عزیزدلم می توانید به کمک آن ها پریود را تنظیم کنید، ولی روش جلوگیری محسوب نمیشوند یعنی باید همزمان روش جلوگیری دیگری هم داشته باشید
لطفا شیوه مصرفو بگید برای ماه اینده
خواهش میکنم عزیزجانم ، از روز ۱۴ سیکل به مدت ۱۰ شب و هر شب ۲ عدد مدروکسی پروژسترون مصرف کنید. یادتان باشد روش جلوگیری نیست 🌸
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗💗
الهی که زنده باشید عزیزجانم 💗💗💗