سلام عزیزان..من امروز روز۳۲سیکلم؛ماه قبل سینال اف وhcgزدم که بعداز۱۵روزینی روز۲۷سیکلم پریودشدم؛این ماه هیچدارویی مصرف نکردم وکلابیخیال اقدام بودم ۳روز پیش تست زدم منفیه؛الان دردای شدیدپریودی دارم ولی هیچلک وخونی نیست؛بنظرتون فردا ازمایش خون بدم؟؟
0
1400/10/18
سوال کننده
ممکنه بخاطر امپولاپریودیم عقب افتاده؟؟؟اخه من ماه قبل زودترشدم؛یاکیست؟؟کیست باعث عقب افتادن میشه؟؟
1
1400/10/18
fateme goli
سلام عزیزم انشالله که بارداری چرا الان دوباره بیبی نمیزنی
0
1400/10/18
سوال کننده
میترسم منفی باشه😔تو ذوقم بخوره اخه۳روزپیش زدم منفی شد
0
1400/10/18
fateme goli
عزیزم شما ای یو ای کردی ؟؟؟
0
1400/10/18
سوال کننده
نه؛خیلی دوسدارم انجام بدم شوهرم راضی نمیشه
0
1400/10/18
fateme goli
انشالله که باردار باشی عزیزم
1
1400/10/18
سوال کننده
انشالله دعاکن پریودنشم😭کاش خدا نظرکنه بهم
0
1400/10/18
fateme goli
خب تو که داری داروهای ای یو ای مصرف میکنی یدفع ایو ای کن خودتو راحت کن دیگه چ کاریه
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
سلام چندروز ازموعدت گذشته؟
0
1400/10/18
سوال کننده
چی بگم والا؛نظرش براینه ک الکی رحمت خراب وتنبل میکنی
0
1400/10/18
fateme goli
انشالله که نمیشی عزیزم
0
1400/10/18
سوال کننده
همیشه۲۸روزه میشدم؛امروز۳۲روزه نشدم ینی۴روز
0
1400/10/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
بیبی اگه داری بزن الان
0
1400/10/18
سوال کننده
الان ندارم؛برم ازمایش بدم بهترنیست؟؟؟دلم ب بیبی نمیره
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
اگه تا یکی دوروز دیگه پریودنشدی برو ازمایش
0
1400/10/18
fateme goli
اصلا ربطی نداره توکه همون داروهارو داری مصرف میکنی فقط تزریق اسپرمه دیگه
0
1400/10/18
سوال کننده
دردشدیدتخمدان دارم وحالتای پریودی ولی چیزی نمیاد
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
چون میگی دردای پریود داری یکم صبرکن
هرچند من خودم شکم درد و کمردرد داشتم منتظر پریودبودم ولی باردارشدم
هرچند من خودم شکم درد و کمردرد داشتم منتظر پریودبودم ولی باردارشدم
0
1400/10/18
سوال کننده
حالا دیگه بایدبشینم اساسی صحبت کنم باهاش
0
1400/10/18
fateme goli
اول یه بیبی بزن الکی پول آز نده انشالله مثبت 😍
0
1400/10/18
سوال کننده
میشع بگیددردادتون چجوربود
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله عزیزم🥺♥️
0
1400/10/18
fateme goli
منم امروز رفتم برای ایو ای .همین داروهای که داری استفاده میکنی برام تجویز کردن
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
ان شاءالله که باردارباشی عزیزم ولی اگه نشد توکل به خدا کن صبورباش ان شاءالله بهترین نصیبت بشه
0
1400/10/18
fateme goli
من این دوره اصلا درد نداشتم فقط یه گوچولو سر درد گرفتم بعد پریود شدم
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
دردتخمدان کمردرد،نفخ
0
1400/10/18
saba 🍭
به نظرم اول بیبی بزن
0
1400/10/18
saba 🍭
انشالله که مثبت بلشه
0
1400/10/18
saba 🍭
باشه
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
بگو شوهرت بیاره برات انجام بده مثبتش خوشرنگی بفرست هممون کلی خوشحال شیم
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله؛دیگه واقعاتوان گریه وزاری ندارم حتماخداصلاح میدونه نمیده
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
ان شاءالله مثبت باشی عزیزم
0
1400/10/18
سوال کننده
جدی؟؟؟ب شوهرتون داروچی دادن
0
1400/10/18
سوال کننده
وای از بیبی میترسم😭
0
1400/10/18
سوال کننده
این دردهارو دارم سینه هامم بشدت حساس شدن
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
گریه و زاری نداره عزیزم،خدابهترصلاحمونومیدونه.ان شاءالله یهو سوپرایزت میکنه
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
دقیقا همینم داشتم
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله😍میترسم بش بگم دعوام کنه اخه ازبس گرفتیم منفی شده دیگه بی ذوقه
0
1400/10/18
fateme goli
هیچی .فقط باید بیاد نمونه اسپرم بده بعد بشورن و تذریق کنن هنوز تزریق انجام ندادم باید دارهارو مصرف کنم بعد
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
هیچ دارویی استفاده نکردی؟
0
1400/10/18
سوال کننده
اره گاهی وقتاعصبی میشم قهرمیکنم باخدا ولی بعدش عذاب وجدان میگیرم دیگه هرچی صلاحه
1
1400/10/18
fateme goli
کی ؟؟؟
0
1400/10/18
سوال کننده
این ماه اصلاهیچی نخوردم جزفولیک اسیدوویتامین دی؛باشگاه ثبت نام کردم کلا بیخیال شدم
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
ازته دل بده دست خدا،مطمئن باش دلتو شادمیکنه
1
1400/10/18
سوال کننده
خیلی خوبه انشالله شماهم جواب بگیری عزیزم
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله🥺🥺🙏
2
1400/10/18
fateme goli
انشالله عزیزم همچنین شما ❤❤❤❤
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
دفعه های قبل این علائم رو قبل پریود نداشتی؟
0
1400/10/18
سوال کننده
ن اصلا؛فقط۲؛۳روزقبل پریودی ترشح داشتم؛این ماه ترشح هم ندارم فقط درد تخمدان دارم؛وقتیم استراحت میکنم کم میشه
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
یه ازمایش بده سریع جوابش میدن،۲ساعته
1
1400/10/18
سوال کننده
فرداصبح میرم؛میشه واسم دعاکنید🙏
1
1400/10/18
fatemeh mohamadi
اعلانو روشن میذارم ان شاءالله که خوش خبرباشی عزیزم
1
1400/10/18
fatemeh mohamadi
حتما عزیزم🌹
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله😍😍ممنونم عزیزم♥️♥️
0
1400/10/18
fatemeh mohamadi
خواهش میکنم 💐💐
0
1400/10/18
S .R
سلام عزیزم ناامید نباش احتمال بارداری وجود داره
0
1400/10/18
سوال کننده
انشالله🙏
0
1400/10/18
sophie 🌻🌱
انشالله که بارداری عزیزم 💛🌻🌻
0
1400/10/18
fateme goli
سلامنهال جون خوبی
0
1400/10/19
سوال کننده
انشالله😍
0
1400/10/19
fatemeh mohamadi
سلام چی شد ازمایش دادی؟
0
1400/10/19
سوال کننده
سلام عزیزم صبح ازمایش دادم عصربایدجوابش بگیرم🥺
0
1400/10/19
fatemeh mohamadi
ان شاءالله هرچی صلاحه پیش میاد.توکل به خدا منتظرتیم عزیزم
0
1400/10/19
سوال کننده
انشاالله عزیزم دعاکن شمابارداری زودتراجابت میشه دعاتون♥️🙏
1
1400/10/19
fatemeh mohamadi
🤲.ان شاءالله باردارباشی عزیزم
0
1400/10/19
S .R
سلام عزیزم خوبی
0
1400/10/19
S .R
آز دادی چی شد؟؟
0
1400/10/19
سوال کننده
سلام دوستان
0
1400/10/19
سوال کننده
پریودشدم😭😭😭😭
0
1400/10/19
سوال کننده
حتی به جواب گرفتن هم نرسید😭😭😭چرا خدا ب من بچه نمیده اخه
0
1400/10/19
سوال کننده
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0
1400/10/19
fatemeh mohamadi
عیب نداره عزیزم.ان شاءالله ماه بعد
منم خیلی عجله میکردم هرماه پریودمیشدم عصبی میشدم،ماهی که گفتم بسپارم به خدا شد
منم خیلی عجله میکردم هرماه پریودمیشدم عصبی میشدم،ماهی که گفتم بسپارم به خدا شد
0
1400/10/19
S .R
مامان میلان جون مشکل باردار نشدند چیه
0
1400/10/19
fateme goli
الهی عزیزم.انشالله ماه بعد میشی قربونت برم غصه نخور
0
1400/10/20
سوال کننده
چی بگم والا حرفی نمیتونم بزنم
0
1400/10/20
سوال کننده
فدات بشم مامحکومیم به صبرکردن😔
0
1400/10/20
سوال کننده
والامن یک مقدارتنبلی داشتم ک رفع شدمشکل اصلی شوهرمه ک ضعیفه
0
1400/10/20
fateme goli
شاید حکمت خدا اینجور باشه عزیزم ناراحتی نکن
0
1400/10/20
سوال کننده
چی بگم والا
0
1400/10/20
fateme goli
😍😍😍نا امید نباش خدا بزرگهد
1
1400/10/20
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله باهم مادربشیم😍♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



546

