سلام دکتر جان من ماه گذشته با ۴ روز تاخیر ۱۲ پریود شدم. این ماه ۶ روز تاخیر داشتم ولی هنوز پریود نشدم رابطه هم فقط یک بار با جلوگیری طبیعی سه روز بعد از محدوده تخمک گذاری داشتم بی بی چکم هم منفی شد. اینم بگم من مهرماه قرص اورژانسی مصرف کردم ممکنه به خاطر قرص سیکلم قاطی شده؟لطفا راهنمایی فرمایید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



456
1401/10/18


