سلام خانم دکتر من چهارشنبه انتقال جنین دارم امروز ب دکترم گفتم ک میخوام پی آر پی برام انجام بده قبلش گفت ک باید از اول میگفتی ک بهت آسپرین ندم الان من دوشنبه میخوام برم واسه پی آر پی بنظرتون تو این دوروز اسپرین رو قطع کنم میتونن پلاکت خونم روجدا کنن یا ن چون گفت بخاطر اسپرین ممکنه پلاکتت جدا نشه و الکی هزینه کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



450
1401/10/17





