سلام خدمت خانم دکتر مهربون ودوستای گلم،با توجه ب انجام آزمایش غربالگری اول وبالا بودن سطح مام دکتر برام آزمایش نوشت میشه بگین اینا چ آزمایشاییه؟
بعد باید اواخر۱۵هفتگی انجام بشه؟
پرسش (1401/10/15):
انجام آزمایش۱۵هفتگی با توجه ب بالا بودن عدد مام
785
18
1401/10/15
سوال کننده
0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
عکس غربالگریت رو میفرستی؟
0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده
فرسادم عزیزم
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
سن سونوت با سن پریودیت فرق داشت؟
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
برای منم گزینه momبالای ۲ بود
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
غربالگری دوم رو هم انجام دادم خداروشکر مشکلی نبود
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
باید تا۱۶ هفتگی انجام بدی
0
1401/10/15
سوال کننده
سن سونوم خوبه دکتر چیزی نگف ولی عدد مام بالاس
0
1401/10/15
سوال کننده
جدی؟
بعد ازمایش خاصی ندادی واس بالا بودنش؟
بعد ازمایش خاصی ندادی واس بالا بودنش؟
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
آزمایش غربالگری دوم دادم
0
1401/10/15
مامان النا😍😍 ......
استرس نداشته باش عزیزم دکترم گفت خیلی مهم نیس بالا بودن عدد mom
0
1401/10/15
سوال کننده
وای خداکنه اینجور باشه ب من ک خیلی استرس داد دکتر گف احتمال سندروم هس
0
1401/10/16
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
آزمایش کواد مارکر است، حوالی 15 هفته یک تا دو روز انجام دهید و باتوجه به اینکه این تست دقت کافی ندارد از پزشکتان بخواهید سکوئنشنال را درخواست دهند درست مانند همین تست است اما با ترکیب نتايج مرحله اول نتیجه دقیق تری به ما نشان می دهد، برگه دوم برایم ناخوانا است🌹
آزمایش کواد مارکر است، حوالی 15 هفته یک تا دو روز انجام دهید و باتوجه به اینکه این تست دقت کافی ندارد از پزشکتان بخواهید سکوئنشنال را درخواست دهند درست مانند همین تست است اما با ترکیب نتايج مرحله اول نتیجه دقیق تری به ما نشان می دهد، برگه دوم برایم ناخوانا است🌹
0
1401/10/16
سوال کننده
خانم دکتر باید ناشتا باشه؟
0
1401/10/16
سوال کننده
بعد من الان۱۴هفته ودو روزمه دقیق کی انجامش بدم بهتره؟
0
1401/10/16
سوال کننده
برگه دوم بنظرتون سونو نیس خانم دکتر؟
فک کنم سونو هس ولی یادم رفت بپرسم چ سونویی هس وچندهفته باید انجام بشه
فک کنم سونو هس ولی یادم رفت بپرسم چ سونویی هس وچندهفته باید انجام بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول




