سلام خانم دکتر بنده برا بارداری اقدام کردم . آزمایش و سونو گرافی وپاپ سمیر انجام شده منتظرجوابم تا نشان دکتربدم الان نگرانیم برا سونو گرافی که انجام دادم آخه حین انجام سونوگرافی با هم که صحبت میکردن یه چیزی رو شمارش میکردن که میگفتن سمت چپم تا آخرادامه داره میخواستم بدونم منظورشون کیست بوده به خودم چیزی نگفتن گفتن جواب آزمایش همسرت اومد بیا جوابت روبگیرمنم صب کردم تا جواب پاپ سمیرم بیاد همراه ببرم
ممنون میشم راهنماییم کنین
پرسش (1401/10/15):
آزمایش اسپرم و نگرانی از سونوگرافی
363
10
1401/10/15
سوال کننده
0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
جوجو ❤️
عزیزم، جواب سونوگرافی رو نداری؟
0
1401/10/15
مهشید .
موروفولوژی مشکل داره
0
1401/10/15
سوال کننده
نه ندارم جواب پیش خودشونه به من ندادن
0
1401/10/15
سوال کننده
اوکی ممنونم
0
1401/10/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
در مورد همسرتان تعداد اسپرم ها لب مرز است و درصد اسپرمهای با شکل نرمال و اسپرم های متحرک کمتر از حد طبیعی است به اورولوژیست مراجعه کنند.
در مورد سونوگرافی بدون ديدن نمیتوانم نظری بدهم🌹
در مورد همسرتان تعداد اسپرم ها لب مرز است و درصد اسپرمهای با شکل نرمال و اسپرم های متحرک کمتر از حد طبیعی است به اورولوژیست مراجعه کنند.
در مورد سونوگرافی بدون ديدن نمیتوانم نظری بدهم🌹
1
1401/10/15
سوال کننده
خیلی ممنونم تشکر از راهنماییتون
0
1401/10/16
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1401/10/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




