سلام لطفا کمکم کنیددیشب تاصبح فقط جیغ زد
0
1401/10/14
سوال کننده

این مال یه خانومیه امادندونای دخترم مثل فک بالای این بچس
0
1401/10/14
سوال کننده
استامالیدم ژل مالیدم فقط استامینوفن میدم میخوره یه دوسه ساعت آرومه الان نمیدونم شیرروچطوربدمش دهنشوبازنمیکنه
0
1401/10/14
haniye ♡
الهی بگردم منکه هنو تجربه ای ندارم ولی چقدر آدم دلش کباب میشه وقتی میبینه این جوجه های طفل معصوم اذیتن ان شالله در بیاد راحت شه بچه فقط دیدم دوستامم اون هفته ای که میخواد دندون نی نی دربیاد همش گرفتارن و میگن بی تابه بچشون پس طبیعیه در بیاد بهتر میشه
0
1401/10/14
سوال کننده
اره عزیزم مرسی
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
همون دو۳ساعتی که ارومه باید شیرش بدی چاره ایی جز تحمل نداری
0
1401/10/14
سوال کننده
نمیدونی چقدطول میده
0
1401/10/14
سوال کننده
دربیا
0
1401/10/14
سوال کننده
الان چهارپنج روزه اینحوره
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
سوال کننده
نزاشت واضح بگیرم
0
1401/10/14
💫 مامانی 💫
پسر من ۴تا بالایی رو همزمان داده درمیاره🥴😔😔😔
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اینجور که فهمیدم هر بچه ایی فرق داره
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اخ طفلک
ولی همزمان بهتره یهو راحت میشه
دختر منم همزمان دوتا دراورد اما اینیکی دخترم یدونه دراورد الان اذیته برا دومی
ولی همزمان بهتره یهو راحت میشه
دختر منم همزمان دوتا دراورد اما اینیکی دخترم یدونه دراورد الان اذیته برا دومی
0
1401/10/14
💫 مامانی 💫
خب خیلی اذیت میشه هیچی نمیخوره
گناه دارن بچه ها😔
گناه دارن بچه ها😔
0
1401/10/14
سوال کننده
خداکنه فقط زوددربیاد
0
1401/10/14
سوال کننده
رودندونش حالت خون میخوادبیادقرمزشده یه کوچولوعیب نداره؟
0
1401/10/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم من دقیقا از ۵ ماهگی بچم وضعم همینه .بای تحمل کنی فقط
1
1401/10/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩

دندون دختر من اینجوری میشد و۴ تا ۴تا باهم میاد
0
1401/10/14
Azi 💖 ...
دختر منم دیسب تا خود صبح جیغ میزد میخوابید با جیع بیدار میشد🥲 بنظر من درد این دندونا نسبت ب دندونای اسیاب هیچی نیست🥺🥺 ۴ تا دندون آسیلب داره باهم درمیاره بچم
0
1401/10/14
سوال کننده
اره همینجورشده
0
1401/10/14
سوال کننده
اینوچندروزه دراورد!
0
1401/10/14
سوال کننده

1
1401/10/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
با دست یا مسواک انگشتی روی لثه ها را ماساژ دهید و همچنین ژل یا استامینوفن روی لثه بزنید بعد در همان فواصلی که آرام تر شده شیردهی داشته باشید
با دست یا مسواک انگشتی روی لثه ها را ماساژ دهید و همچنین ژل یا استامینوفن روی لثه بزنید بعد در همان فواصلی که آرام تر شده شیردهی داشته باشید
0
1401/10/14
سوال کننده
تاچندباردرروزمیتونم ژل واستابزنم دکترجان
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ماهک منم خون بود زیر لثه ش
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اووف
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
یکی دو هفته دیگه در میاد
1
1401/10/14
سوال کننده
منظورت نیش میزنه تادوهفته دیگه؟
0
1401/10/14
سوال کننده
یعنی تواین دوهفته شب وروزبایدجیغ بزنه فکرنکنما خودم میگم امروزفردایکیش درمیا
0
1401/10/14
پزشک اوما
عزیزم نام ژل چیست؟
0
1401/10/14
سوال کننده
باریج
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ااخه اینطور که میگی طفلی دندون سخته چندماه داره اذیت میشه گفتم شاید دیرتر دراد
0
1401/10/14
سوال کننده
برادخترتوچندروزه دراومد
0
1401/10/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
گفتم که یه هفته ایی
ولی دندون دومش الان ۵روزه ورم داره ولی در نمیاد
ولی دندون دومش الان ۵روزه ورم داره ولی در نمیاد
0
1401/10/14
پزشک اوما
بیشتر از 4 بار در روز نزنید، استامینوفن میدهید یا روی لثه می زنید؟
0
1401/10/14
لیلی .
با قطره چکون بده
0
1401/10/14
سوال کننده
میزنم بی قراریش اگه شدیدبشه بامالیدن اروم نشه یاتب کنه میدمش
0
1401/10/14
سوال کننده
دکترجان پستونک باعث دوردراومدن دندون نمیشه؟
1
1401/10/14
پزشک اوما
عزیزم در همین حد بدهید و زیاده روی نکنید، پستانک هم مانع رویش دندان نیست اما بعد رویش دندان کم کم پستانک ندهید تا تاثیر منفی روی نظم و ساختار دندان ها نداشته باشد💗
1
1401/10/14
سوال کننده
خیلی ممنون دکترجان
0
1401/10/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💗💗
0
1401/10/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|195_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟



406

