سلامخ خانم دکترودوستای عزیز من برای بارداریم مشکلی نداشتم تا اینکه ۳۶ هفته کیسه آبم پاره شد وزایمان کردم
سوالم اینکه اگه باز یار داربشم امکان داره این اتفاق بیفته
یا اینکه واسم اتراحت مینویسن
پرسش (1401/10/13):
پاره شدن کیسه آب
654
20
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
mahoor .
نه بستگیبه شرایط بارداریت داره
0
1401/10/13
سوال کننده
من اصلا داخل بارداریم مشکلی نداشتم ولی یدفعه ای کیسه آبم پاره شد دیگه میترسم
0
1401/10/13
سارا کیانی
عفونت نداشتی؟
0
1401/10/13
سوال کننده
نه
0
1401/10/13
mahoor .
منم هفته ۳۷ کیسه ابم پاره شد
نی نی مم کاملا رسیده بود
نی نی مم کاملا رسیده بود
0
1401/10/13
gol barg
سلام منم سر دخترم کیسه آبم پاره شده بود انقباض داشتم نمیدوستم
سر پسرم دارو خوردم سر وقت زایمان کردم
سر پسرم دارو خوردم سر وقت زایمان کردم
0
1401/10/13
سوال کننده
متاسفانه واسه من ریش کامل نشده بود ودوهفته بستری بود الان خیلی میترسم
0
1401/10/13
سوال کننده
خداروشکر دکتر واست استراحت ننوشت دیگه فقط بهت دارو داد
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر پارگی کیسه آمنیوتیک در پی ضربه و حادثه نبوده، بله احتمال تکرار این اتفاق کمی وجود دارد، در بارداری بعدی بسته به شرایط شما در آن زمان اقدامات مراقبتی تعیین میشود و بهتر است بتامتازون تزریق گردد نیز خوب است 🌹
اگر پارگی کیسه آمنیوتیک در پی ضربه و حادثه نبوده، بله احتمال تکرار این اتفاق کمی وجود دارد، در بارداری بعدی بسته به شرایط شما در آن زمان اقدامات مراقبتی تعیین میشود و بهتر است بتامتازون تزریق گردد نیز خوب است 🌹
1
1401/10/13
بانو ss
سلام عزیزم..منم زایمان زودرس تو ۳۴ هفته داشتم..دکترم گفت چون یک بار پیش اومده پس بازم احتمال اینکه زایمان زودرس داشته باشی هست.....دکترم میگفت حتی اگر خواهر یا مادرت هم براشون پیش اومده باشه ممکنه من اونا رفته باشم😶
0
1401/10/13
gol barg
استراحت چرا با دارو هم انقباضام کنترل کرد
0
1401/10/14
سوال کننده
براثر ضربه نبود یدفعه ای اینجوری شد
0
1401/10/14
سوال کننده
نه خواهرم مشکلی نداشت منم طی بارداریم مشکلی نداشتم تااینکه دیدم یدفعه ای کیسه آبم پاره شد
0
1401/10/14
پزشک اوما
جان دلم بنابراین در بارداری بعدی این مساله را به پزشک خود یادآوری کنید تا مراقبت ها با جدیت بیشتری انجام شود قرار نیست لزوما تکرار شود اما نظارت دقیق تر لازم است 🌸
1
1401/10/14
سوال کننده
سپاس از لطفتون دکتر عزیز
0
1401/10/14
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- سوراخ شدن کیسه آب؟؟
- سوال در مورد کیسه آب
- خیسی لباس زیر و احساس تکون خوردن بیش از حد جنینام . ممکنه از کیسه آبم باشه؟، ،تورخدا زودتر جواب بدید نگرانم
- خیلی ناراحتم مایع دور بچم کم شده
- علایم پاره شدن کیسه آب
- 🚫درد لگن با انقباض و خیسی واژن با عکس🚫
- دکتر جان میشه سونوگرافی منو ببینید
- فوری 🛑🛑 اگه میدونید جواب بدید ممنون
- آبریزش واژن فقط یه بار😥




