سلام دوستای گلم من این ماه قرص لتروزول و کلموفین خوردم سه تا امپول FSH زدم دیروزم روز 11 موعدم بود سونو انجام دادم که دوتا فولیکول خوب 19 و 20 داشتم دوتا امپول HCG زدم.
اندومترم اما 2 بود الان نگرانم که اندومترم چرا اینقدر کمه یعنی احتمال باردار شدن نیست؟
پرسش (1401/10/13):
اندومتر 2 میلی متر در روز 11 کمه؟؟
163
26
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
این داروها ضخامت رحمو میاره پایین نمیدونم چرا بیشتر دکترا دارو برای ضخامت رحم نمیدن
مردم این همه هزینه و پول میکنن برای داروها آمپولا بعد یه قرص ساده نمیدن برای ضخامت رحم
مردم این همه هزینه و پول میکنن برای داروها آمپولا بعد یه قرص ساده نمیدن برای ضخامت رحم
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
داروی ضخامت رحم استرادیول هست البته بعضی دکترها داروهای مشابه این راهم میدن که برای ضخامت رحم خوبه
با ضخامت ۲ بارداری امکان پذیر نیست
مگر معجزه الهی 🥺🤲❤️😔
با ضخامت ۲ بارداری امکان پذیر نیست
مگر معجزه الهی 🥺🤲❤️😔
0
1401/10/13
سوال کننده
پس چرا اینقدر داروی الکی میدن اخه
الان من چیکار کنم اگر این ماه پریود بشم باید برم iui دلم میخواست طبیعی باردار بشم
الان من چیکار کنم اگر این ماه پریود بشم باید برم iui دلم میخواست طبیعی باردار بشم
0
1401/10/13
سوال کننده
میتونم خودم دارو بگیرم بخورم؟
0
1401/10/13
الناز @
خواهرم چرا اینقد داروی هورمونی میخوری ببین رحمتو چقد داغون کردی با تین داروها بابا اصلاح سبک کن
0
1401/10/13
سوال کننده
اصلاح سبک چطوریه؟
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مثل موش ازمایشگاهی با ملت برخورد میکنن اول نمیدن وقتی میبینن ضخامت رحم طرف به فنا رفته از ماه های بعد دوباره مینویسن
0
1401/10/13
سوال کننده
خودم قرص بگیرم بخورم؟
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
الان دیگه تاثیری نداره سوالتو تخصصی از پزشک اوما بپرس
اما من اگه بودم
امروز استرادیول دو میلی یکی
فردا دوتا هر ۱۲ ساعت
از پس فردا روزی سه تا تا اخر سیکل
اگه باردار نبودی قطع کن
اما من اگه بودم
امروز استرادیول دو میلی یکی
فردا دوتا هر ۱۲ ساعت
از پس فردا روزی سه تا تا اخر سیکل
اگه باردار نبودی قطع کن
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من تا روزی ۵تا استرادیول ۲میلی گرم هم خوردم با تجویز دکترم
ولی به مرور زیادش کردم
ولی به مرور زیادش کردم
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
امپولش هم هست زودتر تاثیر میذاره
دسترسی داری از پزشکت یا منشی ش بپرس
دسترسی داری از پزشکت یا منشی ش بپرس
0
1401/10/13
سوال کننده
دکتر که اگه میخواست بهم دارو میداد
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خدا ازش نگذرع😑
0
1401/10/13
سوال کننده
الان از دکتر اوما پرسیدم ببینم چی میگه میتونم خودم بخورم یا نه
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دکتر منم نداده ها من یه سری لتروزول خوردم فولیکول عالی داشتم اون موقع هنوز نمیدونستم چی به چیه
ضخامتم ۵ بود
دکتر سونو گفت خانم صخامتت پایینه با این ضخامت باردار نمیشی
و نشدمم
ضخامتم ۵ بود
دکتر سونو گفت خانم صخامتت پایینه با این ضخامت باردار نمیشی
و نشدمم
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
الان دوباره لتروزول دارم میخورم بعد سال ها
خودم استرادیول خریدم کنارش میخورم
خودم استرادیول خریدم کنارش میخورم
0
1401/10/13
سوال کننده
منم پس امکان نداره باردار بشم این ماه هم دیگه خسته شدم دوست دارم بمیرم اصلا
0
1401/10/13
سوال کننده
خطرناک نیست؟
0
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .

نسخه پزشکم که استرادیول نداده از روزی یکی تو سوم سیکل شروع کردم الان روزی دوتا میخورم روزی سه تا شم میکنم چون خودم میدونم ضخامت رحمم دیر میره بالا من دوبار ای وی اف هم کردم منفی شدم
1
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ای بابا
نفس کشیدن ما تو این تهران پر از دود و جیوه و سرب خطرناکه یعنی مرگ تدریجی
استرادیول که چیزی نیست
نفس کشیدن ما تو این تهران پر از دود و جیوه و سرب خطرناکه یعنی مرگ تدریجی
استرادیول که چیزی نیست
1
1401/10/13
سوال کننده
انشاالله که زود نتیجه میگیری
0
1401/10/13
سوال کننده
چی بگم اخه
1
1401/10/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
😔❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




