
سونو ان تی
دکترت و عوض کن
نمیدونم ک نشد حرف
دکتر من از همون اول گفت بخور تا ۴ روز ب زایمان گفت خونرسانی ب جنین بهتر میشه
اره بخدا عصبی شدم دیگه اخه ینی چی ک نمیدونم 😔
عزیزم منم از هفته تو تا الان دارم میخورمدکترم گفت تاهفته ۳۶ بوخورمشکلی نداره
لااقل اگه نمیدونست میتونست به متخصص هماتولوژی ارجاع بده تحت نظر اون آسپرین مصرف کنی
به منم گفت بخور چون احتمال ابتلا به فشار خون رو داشتم گفت تا هفته 32بخور
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزدلم سابقه سقط یا مشکل دیگری ندارید ؟
سابقه سقط یکبار سقط عمدی داشتم با قرص
عزیزدلم کی قرار است سونوگرافی آنومالی اسکن را انجام دهید ؟
جان دلم در آن زمان سونوگرافی داپلر هم انجام شود بعد به قطعیت نظر دهیم💜
هر دو رو با هم انجام میدن؟
بله عزیزم البته باید خودتان درخواست دهید
ممنون دکتر جان نتیجه رو ارسال میکنم براتون
زنده باشید عزیزکم منتظر. هستم 💜