سلام مامانای عزیز
دخترم تقریبا ۵ماهش داره تمام میشه و بخاطر رفلاکسش زودتر کمکی رو شروع کردم براش،باتوجه به اینکه دخترم شبا هر ۱/۵ساعت واسه شیرخوردن بیدار میشه بنظرتون میتونم فرنی رو شب قبل خواب بدمش که خوابش سنگینتر بشه؟شما چه موقع از روز فرنی میدین به کوچولوتون؟
پرسش (1401/10/12):
زمان دادن غذای کمکی
423
22
1401/10/12
سوال کننده
0
1401/10/12
Zahra Nik
من میدادم. آخرشب سیر بشه و بتونم از شیر شب بگیرم آروم آروم
0
1401/10/12
Zahra Nik
البته فرنی با آب میدادم بیشتر
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنون عزیزم،تاثیر داشت روو خوابش؟
0
1401/10/12
سوال کننده
منم با آب درست میکنم و بعد اینکه دماش پایین اومد با شیرخشک بیومیل AR رقیقش میکنم
1
1401/10/12
Samir
نه سوخت و ساز نداره شبا که هضم بشه فرنی
1
1401/10/12
سوال کننده
خواب خودش بیشتربن کالری رو میسوزونه عزیزم
0
1401/10/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
من صبون میدم تا حالا شب ندادم بهشون
0
1401/10/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
صبونه
0
1401/10/12
سوال کننده
منم ظهر میدمش اما میگم اگه شب بخوره شاید یکم فاصله بین بیدارشدنش بیشتر شه ،بی خوابی و هی بیدار شدن اذیتم میکنه
1
1401/10/12
Samir
دلدرد میشه عزیزم
بازم خودت بهتر میدونی
اصولا وعده های اولیه غذایی رو میگن تا قبل از غروب بدین
تو ماه های اول
بازم خودت بهتر میدونی
اصولا وعده های اولیه غذایی رو میگن تا قبل از غروب بدین
تو ماه های اول
0
1401/10/12
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من اوایل شبا سرلاک با شیر درست میکردم میخورد تخت میخابید تا صبح
دلدرد نمیشد
هم سبک بود و سیر میشد
دلدرد نمیشد
هم سبک بود و سیر میشد
0
1401/10/12
سوال کننده
درسته عزیزم،نکته خوبی گفتی🤌🙏
0
1401/10/12
سوال کننده
۳روز دیگه به تجویز پزشکش سرلاک شروع میکنم براش،پس فرنی رو قبل از ظهر میدم و سرلاک رو شب
1
1401/10/12
گلاب 🌎
اگه رفلاکس داره سرلاک نده
بعدم سمیرا درست گفته شبا نباید بهش بدی زوده براش تو روز بده بفهمی حال عمومی چطوره
بعدم سمیرا درست گفته شبا نباید بهش بدی زوده براش تو روز بده بفهمی حال عمومی چطوره
1
1401/10/12
گلاب 🌎
من الان دخترم شب هم غذا میخوره قبل خواب بازم تو شب بیدار میشه واسه شیر اینا کلا بهانه سینه گرفتن دارن واسه خوابیدن
0
1401/10/12
سوال کننده
آخه دکترش گفته روز فرنی و از روز دهم به بعد شبها سرلاک بدمش،میدونه که دخترم رفلاکس داره
0
1401/10/12
سوال کننده
ای بابا پس هیچ جوره نمیشه فرار کرد ازین موضوع😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




