سلام دکتر عزیز میشه این سونو رو تفسیر کنین.شدتش زیاده؟؟ ضمن اینکه شیرشو که خورد بادگلو نزد سریع بعد شیر خوردنم رفتیم واسه سونو .بچم زیادی دستو پا زد از بس که سرد بود مایعش واتاق🥺.خیلیم بالا نمیاره شاید در روز دوباره اونم خیلی کم شبام خوابش خوبه .فقط دوسه بار تو این ی ماه از بینی بالا اورده اونم وقتی که خوابیده شیرش دادم وخیلی پرخوری کرده .هرازگاهی موقع شیر خوردن بی تابی داره
0
1401/10/11
سوال کننده

0
1401/10/11
سوال کننده
خیلیم نفخ داره شکمش با اینکه خیلی رعایت میکنم .شربت کامی کالم و میلکازیم میخوره .خیلی میپیچه ب خودش تا نفخشو برطرف کنه .شکمشم روزی دوسه بار کار میکنه.از خودش صدا درمیاره موقع زور زدن.ممکنه این نفخ زیادیش بخاطر رفلاکسش باشه؟
0
1401/10/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
زهرا چی دادن بخوره موقع سونو؟برا نیکانم سونو نوشته
0
1401/10/12
سوال کننده
هیچی شیر ارزو فقط .هرکار کردمم اروغ نزد تو حتما بگیر ..
0
1401/10/12
سوال کننده
وزن دنیا اومدنش ۳۷۰۰ بود .یک ماهگیم نزدیک ۴۸۰۰ .کمتر از ده روزم هست که شیرخشک ی وعده میدم همینطوری بهش .الان یک ماه و۵ روزشه
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
شاید شیرخشک بهش نمی افته
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
چرا شیرخشک میدی تو که شیرت خوبه،شاید مثل نیک خیلی می خوره
0
1401/10/12
سوال کننده
نمیدونم اخه بالا نمیاره .یعنی نفخش از اونه؟؟
0
1401/10/12
سوال کننده
همینطوری گفتم بدم اگه رفتم جایی عادت داشته باشه .شیر خودمو زورم اومد بدوشم .
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب اون کم کم شیر خودتم پس میزنه
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا یه مدت نده ببین باز بالا میاره
0
1401/10/12
سوال کننده
منکه میگم این بالا اوردنشم از زوردنشه خیلی زور میزنه🥺
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب نفخ داره که زور میزنه بعد نباید از بینی بیاد
0
1401/10/12
سوال کننده
ازبینی بالا نمیاره که کلا سه بار بالا اورده.از دهنش میاد ی کوچولو
0
1401/10/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
اها خب به دکترش نشون بده ببین نظرش چیه
0
1401/10/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم شواهد به نفع نفخ و رفلاکس است، بله این دو مساله به هم مرتبط هستند، نوع قطرههای مصرفی توسط متخصص اطفال تعیین گردد ، حتما آروغ دلبندتان را بعد هر نوبت شیردهی بگیرید ، اصلا در حالت خوابیده شیر ندهید. تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، بعد خواباندن هم روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید ، البته که تشخیص نهایی رفلاکس با متخصص اطفال است ❤️
عزیزم شواهد به نفع نفخ و رفلاکس است، بله این دو مساله به هم مرتبط هستند، نوع قطرههای مصرفی توسط متخصص اطفال تعیین گردد ، حتما آروغ دلبندتان را بعد هر نوبت شیردهی بگیرید ، اصلا در حالت خوابیده شیر ندهید. تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، بعد خواباندن هم روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید ، البته که تشخیص نهایی رفلاکس با متخصص اطفال است ❤️
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنون .فقط خواستم ببیتم خفیفه یا شدیده؟؟
0
1401/10/12
پزشک اوما
تشخیص این مورد با متخصص اطفال است جان دلم🌹
1
1401/10/12
سوال کننده
ممنون❤
0
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلیل گریه کردن نوزاد موقع شیر خوردن چیست ؟
- رفلاکس نوزاد و برفک دهان
- بالا اوردن پنیرک نوزاد
- مامان هایی که بچه رفلاکسی دارن یا داشتن بیاید دور هم جمع بشیم
- رفلاکس نوزاد دو ماهه
- رفلاکس نوزاد دو ماه
- درمان رفلاکس نوزادی واقدامات لازم ؟؟؟
- دادن غذای کمکی به نوزاد
- سلام میشه درباره علائم دخترم راهنمایی کنید
- خارش سرو صورت نوراد



563

