نه طبیعی نیس ببر دکتر چکاب بنویسه اول علت ریزش مو مشخص شه عزیزم نگران نباش
زینک میتونی دوره بهش بدی
والا قدیمیا میگفتن اگه موهاش بریزه باید کچل کنین بچه رو مال پسر منم یه مدت میریخت کچلش کردم خداروشکر خوب شد
و البته باید ازمایش گرفت تا مطمئن شی مشکلی نداره
زینگ بهش میدم الان..خشک باش ریزش ندار فقط حمام ریزش دار
مچکرم..والا آزمایش چندوقت پیشی داد کلی ،،۴ماه پیش،،همه چیزش خوب بود
سلام به روی ماهتون سودابه جانم
مامان گل دوست داشتنی ، ما توقع ریزش مو در این سن را به طور معمول نداریم، فعلا شامپو سر را تغيير دهید، اگر بهتر نشد به متخصص پوست جهت چک از نظر عللی همچون قارچ مراجعه کنید ❤️
مچکرم دکتر عزیز چشم...یه شامپو خوب معرفی میکنید
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان ، باید از داروخانه جویا شوید من در این مورد اطلاع کافی ندارم
خواهش میکنم نازنینم ، زنده باشید ❤️❤️