سلام پسرم دو روزه گرفتگی بینی داره و سینش خس خس میکنه و سرفه داره سرفه هاشم انگار مخاطی باشن هست چه دارویی میتونم بهش بدم ودمای بدنشم چک میکنم تب نداره و با پوآر بینیشو تمیزمیکنم واسپری بینی میزنم حالا برای خس خس سینش میتونم فاراموکس بهش بدم تو گوگل زده بود برای بچه های دوماه به بالا تجویز میشه ؟؟اگه راهکاری دارین چه داروی شیمیایی چه گیاهی بهم بگیم خیلی اعصابم خورده بخاطرش
0
1401/10/09
sahar asghari
منم همین الان بخاطر همین موضوع دکتر بودم بزارم برم داروهاشو بگیرم میام میگم
0
1401/10/09
سوال کننده
مرسی
0
1401/10/09
سوال کننده
خوراکش خوبه بی قراریم نمیکنه تو خوابم راحته تو بیداری اذیته
0
1401/10/09
سوال کننده
براش بخور سرد گذاشتم نمیدونم خوبه یانه
0
1401/10/09
sogol .
پسرمنم خس خس داره دارومیدم ولی خوب نشده
0
1401/10/09
سوال کننده
من پسرم از اول خس خسو داشت کم چون رفلاکس داره ولی الان شدیده
0
1401/10/09
سوال کننده
عزیزم چه داروهایی داده
0
1401/10/09
💎 sara 💎
ببر دکتر
سرخود دارو نده خطر داره
سرخود دارو نده خطر داره
0
1401/10/09
سوال کننده
فعلا دارو ندادم یعنی به دکترشم پیام دادم گفت بخورو بینیش وتمیز نگه دار اگه تب نکنه مشکلی نیست داروش همون شیرمادره
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
پلارژین هم خوبه عریزم بده
0
1401/10/09
سوال کننده
برای چی خوبه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
پسرم سرما خورده بود دکتر داده بود لهش
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
بزای سرفه و ابریزش
0
1401/10/09
sahar asghari
دختر منو گفت گلوش التهاب داره خیلی بد سرفه میکنه بینیشم ی کم کیپ شده...آفاکسیم ۱۰۰ و بلتیل داد
0
1401/10/09
sahar asghari
۳ سی سی از هر کدوم
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده

0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اون سه تا فلشی که پایین داره برای اونا هستش
0
1401/10/09
سوال کننده
بخرم پس
0
1401/10/09
خانوم میم
لطفا بچه اتو تو اولین وقت ببربیمارستان یا دکتر نشون بده و اصلا تو خونه خوددرمانی نکن.من که الان دارم بهت پیام میدم تو بیمارستانم و دخترمندروزه که بستریه و علایمشم مثله بچه شما بوده تا الان اولشه ببرش بیمارستان نشونش بده.دو سه تا بچه دیگه هم مثله بچه منن.و الان یه ویروس بین نوزادا افتاده که با خس خس و آبریزش شروع میشه و ریه هاشونو درگیر میکنه.خیلی جدی پیگیری کن
0
1401/10/09
سوال کننده
دکترش برای یکشنبه نوبت داده بهم
0
1401/10/09
sogol .
عزیزم رفتی ارچی گفت اینحام بگومن بردم دکتربازمیخام ببرم هفته بعدببینم دکترشماچیمیگه
0
1401/10/09
sahar asghari
البته دکتر قفسه سینشو معاینه کرد گفت ریه مشکل نداره....ولی اولین فرصت ببر دکتر
0
1401/10/09
sahar asghari
نوزاد شما چند وقتس؟
0
1401/10/09
sahar asghari
من از دیروز دو بار دکتر بردم هنوزم دارم از استرس دیوونه میشم
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام مامان جان
باتوجه به سن دلبندتان اجازه خوددرمانی ندارید باید معاینه شود بعد درمان مناسب انتخاب گردد ، پیام و. مشاوره اینترنتی هم جوابگو نیست من یا متخصص دلبندتان که از اینجا نمیتوانیم شرایط گلو را ارزیابی کنیم فردا مراجعه کنید. تا زمان مراجعه هم غیره پلارژین آغاز شود و با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید 💗
باتوجه به سن دلبندتان اجازه خوددرمانی ندارید باید معاینه شود بعد درمان مناسب انتخاب گردد ، پیام و. مشاوره اینترنتی هم جوابگو نیست من یا متخصص دلبندتان که از اینجا نمیتوانیم شرایط گلو را ارزیابی کنیم فردا مراجعه کنید. تا زمان مراجعه هم غیره پلارژین آغاز شود و با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید 💗
1
1401/10/10
سوال کننده
متشکرم
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام دوستان بردمش دکتر بهش پلارژین داد وازیترومایسین و قطره بینی و یه اسپری ضدسرفه
0
1401/10/10
سوال کننده
گفت براش بخور سرد بزار و مرتب بینیشو تمیز کن و اسپری بزن
0
1401/10/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹🌹
0
1401/10/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/10
سوال کننده
به من گفت پلارژین هر۶ ساعت یک سی سی و ازیترومایسینم هر روز ۳ سی سی واسپری هم هر ۶ ساعت دوتا پاف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



791

