سلام ببخشید من رفتم انومالی گفت این قسمت هنوز تشکیل نشدهcsp زود امدی برا انومالی بنظرتون خطرناک نیست؟
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
سوال کننده
چند هفته تشکیل میشه مگه این قسمت؟
0
1401/10/08
🆔Faaati .H🆔
برای من معده اش دیده نمیشد بعد یه هفته دوباره سونو دادم درست شده بود
0
1401/10/08
🆔Faaati .H🆔
اونو خبر ندارم
0
1401/10/08
سوال کننده
شما چند هفته رفتی گفت معده تشکیل نشده؟
0
1401/10/09
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
نگران نباشید نگفته تشکیل نشده، نتوانسته اند به درستی چک کنند و میتواند بدلیل کوچک بودن جنین با موقعیت قرارگیری او باشد، توصیه کردند سونوگرافی کی تکرار شود ؟
نگران نباشید نگفته تشکیل نشده، نتوانسته اند به درستی چک کنند و میتواند بدلیل کوچک بودن جنین با موقعیت قرارگیری او باشد، توصیه کردند سونوگرافی کی تکرار شود ؟
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنون گفتن اخرای ۱۹ دوباره چک شه معمولن چند هفته دیده میشه ؟
0
1401/10/09
سوال کننده
دو قلو هردو همین نوشته
0
1401/10/09
سوال کننده
کی چک بشه بنظر شما
1
1401/10/09
پزشک اوما
جان دلم توقع داریم در همین هفته ها دیده شود اما بدلیل موقعیت قرار گیری ممکن است مشاهده نشود، حتما تکرار کنید و تحت نظر پریناتولوژیست باشید ، اینبار در مرکز دیگری که معتبر و دقیق باشد انجام دهید
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنون❤❤
0
1401/10/09
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌺🌺
0
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



473

