سلام وقت بخیر.دو سه هفته پیش دخترم شدید مریض شد.گوشاش عفوتت کرد از چشماش هم عفونت میومد.دکتر بهش آموکسی کلاو و سالبو تریکس و سیتریزین و سینکاست تحویز کرد.الان که خوب شده چشماش آبریزش دارن بازامروز از صبح آبریزش داره چشم راستش.دکتر برای یکشنبه وقت داده.میدونین علتش چیه؟تا یکشنبه لازمه دارویی لستفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



229
1401/10/07


