سلام
روزتون بخیر
چند روزی هست ک سرماخوردگی شدید گرفتم، دیشب تا حالا تنفس از راه بینی خیلی سخت شده واسم، چکار کنم، عذاب اوره برام.
پرسش (1401/10/07):
کیپ شدن بینی و سخت شدن تنفس
319
14
1401/10/07
سوال کننده
1
1401/10/07
shoko6968 z~z
بخور بگیر یا با دستگاه بخور یا کتری چیزی بزار رو گاز چیزی بنداز صورتت بهترت میکنه
1
1401/10/07
. .
سلام
امیدوارم بهتر بشی عزیزم
بخور بده حتما
فقط بخور خالی
شلغم بخور
مایعات بخور
آب نمک هم هر نیم ساعت یکبار هم قرقره کن هم بکن توی بینی از بینی بکش بالا
امیدوارم بهتر بشی عزیزم
بخور بده حتما
فقط بخور خالی
شلغم بخور
مایعات بخور
آب نمک هم هر نیم ساعت یکبار هم قرقره کن هم بکن توی بینی از بینی بکش بالا
0
1401/10/07
Banoo .
سلام من ۳ روزه
بچم ۱۰ روز با دارو هم خوب نشدیم، علایم هم ابریزش و گرفتگی بینی خیلی سخته بچه کلافه میشه
امید وارم شما خوب بشی زود
بچم ۱۰ روز با دارو هم خوب نشدیم، علایم هم ابریزش و گرفتگی بینی خیلی سخته بچه کلافه میشه
امید وارم شما خوب بشی زود
0
1401/10/07
سوال کننده
خیلی ممنون، بخور دادم، بخور جوش شیرین فقط انجام ندادم نمیدونم ضرر داره یا نه
0
1401/10/07
سوال کننده
بیچاره بچه، والا من که بزرگم داغون شدم، گریه ام میگیره فکر میکنم دارم خفه میشم😢
0
1401/10/07
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزم
1
1401/10/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
از قطره سدیم کلراید بینی کمک بگیرید ، شبی یک عدد سیتریزین بخورید و بخور آب ساده را امتحان کنید،. یادتان باشد که بخور اکالیپتوس و. جوش شیرین و سرکه ممنوع است 🌹
وقتتون بخیر 🌹
از قطره سدیم کلراید بینی کمک بگیرید ، شبی یک عدد سیتریزین بخورید و بخور آب ساده را امتحان کنید،. یادتان باشد که بخور اکالیپتوس و. جوش شیرین و سرکه ممنوع است 🌹
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم از جوابگوییتون 🙏🥰
0
1401/10/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




