سلام دکتر مهربون و خانومها من الان یک هفتست که پوست زیرلبم اینجوری شده .چون شنیدم تو این الان تو این هفته ها احتمالا لک میوفته رو صورت به خاطر اونه؟هرچی کرم و آبرسان هم میزنم فایده ای نداره.
چیکار باید بکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



330
1401/10/06




