شیرین جان یعنی در اثر نزدن ضدآفتاب هست
سلام من لک نزده صورتم همیشه میرفتم بیرون ضدآفتاب میزدم تو بارداری پوست حساستره باید بیرون میری ضدآفتاب بزنی
نگران نباش بعد زایمان به مرور لکا محو میشه
اره پوست حساسه خیلی. حالا از این به بعد بزن پر رنگ تر نشه. بعد زایمانتم ماسک ماست و حنا بذار میره نگران نباش. دو قاشق غذاخوری ماست یه قاشق چایخوری حنا و چند قطره لیموترش تازه
منم تازه وارد هفت شدم. ۲۷ هفته