سلام دکتر اوما و مادرای عزیز. پسر من سه ماهشه دکتر برای گرفتگی بینی و خس خس بهش قطره بینی سدیم کلراید داده اما اینقطره سهمیه بندیه و به سختی پیدا میشه و به هرکس یه دونه میدن .الان به همسر مناسپری سدیم کلرایددادن گفتن همونه موادش .میتونم براش از اسپری استفاده کنم؟
پرسش (1401/10/06):
سلام عزیزان .پسر من دکتر برای خس خس بینی وگرفتگی قطره سدیم کلراید داده+عکس
2035
44
1401/10/06
سوال کننده
0
1401/10/06
سوال کننده

این قطره شه
0
1401/10/06
سوال کننده

این اسپری
0
1401/10/06
fatem F
همونه عزیزم
0
1401/10/06
....... ...
منم گرفتم اینو
0
1401/10/06
....... ...

0
1401/10/06
....... ...
اینا شبیع همه نه
0
1401/10/06
....... ...
برای گرفتگی بینی
0
1401/10/06
arezoo 🌹
اره عزیزم میتونی استفاده کنی فرقی ندارن
0
1401/10/06
مامانِ رهام
ما کلی گشتیم دکتر برا پسرم نوشته بود پیدا نشد
خدا لعنتشون ک ب آب نمکم قحطی شده
خدا لعنتشون ک ب آب نمکم قحطی شده
0
1401/10/06
مامانِ رهام
یکین
شما ی مقدار از اسپری رو بریز تو قطره براش استفاده کن
استفاده قطره برا بچه ها راحتتره
اسپری یهو با شدته
شما ی مقدار از اسپری رو بریز تو قطره براش استفاده کن
استفاده قطره برا بچه ها راحتتره
اسپری یهو با شدته
1
1401/10/06
hadise a
منم اسپری استفاده میکنم
0
1401/10/06
فاطمه @@@
بچه اینقد دست و پا میزنه نمیدونی چند قطره ریختی ولی اسپری بهتره
0
1401/10/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/10/06
سوال کننده
اره قطرش خیلی کمیاب سهمیه بندی هم هست داروخونه یه دونه میده
0
1401/10/06
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/06
سوال کننده
اره بخدا ماهم خیلی گشتیم که گفت اسپری هست هرچندتا بخواید اما قطره سهمیه بندیه
0
1401/10/06
سوال کننده
وای نه پسر من پدر منو دراورده متنفره از قطره یینی یا کلی جیغ و گریه میریزم تو بینیش بعد دکتر گفت با پوآر خالی کن اما پوآر ممنوع شده چون میگن همراه با ابریزش بینی مایع مخاطی مفید بینی رو هم میکشه بیرون ادم نمیدونه چی درسته چی غلط
0
1401/10/06
سوال کننده
خب از اسپری استفاده کنم اشکال نداره؟
0
1401/10/06
سوال کننده
خب به من گفت پنج قطره اسپری چند پاف بزنم؟
0
1401/10/06
سوال کننده
مشکلی ابجاد ن برای بچه
0
1401/10/07
hadise a
نه تا حالا ک نشده، تو هر سمتش ی پاف میزنم
0
1401/10/07
hadise a
ولی خیلی بدش میاد هروقت میخام بزنم براش سرشو تکون میده نمیذاره
0
1401/10/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
مامان گل ، زیر 6 ماه بهتر است از اسپری استفاده نشود و قطره ارجحیت دارد ولی مشکلی از نظر دارویی ندارد 🌹
مامان گل ، زیر 6 ماه بهتر است از اسپری استفاده نشود و قطره ارجحیت دارد ولی مشکلی از نظر دارویی ندارد 🌹
0
1401/10/07
سوال کننده
اخه قطره رو اینقدر سرشواینور اونور میکنه گریه میکنه من نمیفهمم چندتا قطرهریختم .یعنی مشکلی تو بدن و بینیش ایجاد میکنه
0
1401/10/07
پزشک اوما
عزیزم اسپری بدلیل شدتی که دارد ممکن است دلبندتان را در سنین پایین اذیت کند
0
1401/10/07
سوال کننده
درسته ممنونم خانوم دکتر .خانوم دکتر از وقتخس خس بینیش شیرش کم شده حتی زمانایی که بینیشم بازه شیر نمیخوره و مدام دست و پا و بازیگوشی مبکنه میترسم قندش بیفته اینقدذ کم شیر مبخوزه
0
1401/10/07
پزشک اوما
جان دلم در موقعیت های مختلف شیردهی را امتحان کنید ، راه بروید و شیر بدهید و اگر بی اشتهایی تداوم داشت جهت ارزیابی مراجعه کنید
0
1401/10/08
سوال کننده
دوسه روزه از تایم سرماخوردگی خفیفشو این خس خس سینه با هر شیشه شیری که بگید امتخان کردم چون سه تا دارع . همه پوزیشنی امتحان ک منتها یکم میخوره در حد ده سی سی بعد یا میخوابه یا با بازیگوشی سرشو اینوراونور میکنه
0
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم دهان را از نظر برفک چک کنید
0
1401/10/08
سوال کننده
نه عزیزم برفک ندارن
0
1401/10/08
hadise a
رفلاکس نداره؟ خس خس بینی یکی از علائم رفلاکسه حتی سرشو موقع شیر خوردن برمیگردونه هم علامتشه
0
1401/10/08
پزشک اوما
از نظر رفلاکس بررسی شده؟ تنگی نفس؟ گرفتگی بینی؟
0
1401/10/09
سوال کننده
نه پسر من رفلاکس ن .کولیکشم کمه
0
1401/10/09
سوال کننده
بله رفلاکس نداره . تنگی نفس هم نه ولی گرفتگی بینی و خس خس بینی بله
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم
1
1401/10/09
سوال کننده
پسر منم همینه گریه میکنه دست و پا میزنه
0
1401/10/09
hadise a
از کجا میدونی رفلاکس نداره؟ شاید رفلاکس پنهانه یعنی شیر میاد بالا ولی بیرون نمیریزه قورتش میده دوباره 🤦♀️ مث خلط تو گلوش میمونه خسخس میکنه
0
1401/10/09
پزشک اوما
جان دل سوال آخر اینکه بعد استفاده از اسپری یا قطره بینی را تخلیه میکنید ؟
0
1401/10/19
سوال کننده
بله عزیزم با پوآر اما یه سریا میگن ممنوع یه سریا میگن نه
0
1401/10/19
سوال کننده
نمیدونم
0
1401/10/19
پزشک اوما
ممنوعیتی ندارد ، اگر همچنان مشکل گرفتگی هست باید از نظر رفلاکس چک شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سه روز از زایمان گذشته. اما هنوز شیر ندارم
- سرما خوردگی در شیر دهی
- نگاه کردن به بالا
- جای واکسن بدو تولد متورم شده چیکار کنم
- شیر دهی به نوزاد ۱۴روزه لطفا کمک کنید
- امدن شیر از هاله سینه در شیر دهی
- گرمی بدن بچه ام زیاده و خیلی نفخ میکنه چیکار کنم که شیرم تاثیری رو بچه نذاره؟
- امتناع نوزاد از گرفتن سینه
- کاهش میل جنسی در شیر دهی
- زردی نوزاد و گروه خونی ناسازگار




