سلام امروز روز ۵ پریودیم هست بتا دادم۶۳ شد🥲
0
1401/10/05
تبسم ۰۰۰۰
باید ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی تا ۲ برابر شده باشه..ممکنه لقاحت دیر بوده..
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/05
مهتاب ک
۴۸ساعت بعد باز همون آزمایشگاه تکرار کن
0
1401/10/05
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/10/05
نیکی 🌱
مبارکه.دارو استفاده کردی واسه بارداری؟
0
1401/10/05
سوال کننده
نه عزیزم من دو تا سقط یه خارج از رحمی داشتم.ی بار پانچرم شدم
اینسری طبیعی باردار شدم اما همش دلم اویزونه واسه خاطر بتا پایین برا کلی انرژی خوب بفرست😊
اینسری طبیعی باردار شدم اما همش دلم اویزونه واسه خاطر بتا پایین برا کلی انرژی خوب بفرست😊
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام نازنینم
غصه نخورید یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، اما بدلیل سوابق قبلی حتما بتا را به شکل تیتر در همان آزمایشگاه قبلی با فاصله 48 ساعته تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید 🌹
غصه نخورید یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، اما بدلیل سوابق قبلی حتما بتا را به شکل تیتر در همان آزمایشگاه قبلی با فاصله 48 ساعته تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید 🌹
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنون بهترین و مهربونترین دکتر💕❤️😊
0
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنین دوست داشتنی و خوش قلب 💗💗💗
0
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
1
1401/10/06
sAhAr 🌼
مبارکه خانومی . منم چهار روز گذشته بود بتام 40 بود . پنج روز بعد رفتم بالا رفته بود . نگران نباش و استراحت کن .
0
1401/10/06
سوال کننده
ممنون عزیزه دلم ایشالله واسه منم همینطور باشه😍😘😚
0
1401/10/07
سوال کننده
عزیزم شما بتای دومت بعد از بتا ۴۰ چند شده بود؟
0
1401/10/07
sAhAr 🌼
بتای دوم من بعد از گذشت 5 روز از بتای قبلی ، شد 260
0
1401/10/07
sAhAr 🌼
آزمایش مجدد ندادی خواهر ؟
0
1401/10/08
سوال کننده
چرا عزیزم امروز بعد از دو روز از دادم شده بود ۸۵😔
0
1401/10/08
sAhAr 🌼
چرا ناراحتی عزیزم ؟ به نظر منکه مثبته . شاید لقاحت دیر بوده که عددت هم پایینه . به نظرم استرس نداشته باش و اصلا هم خودتو در گیر این اعداد نکن . با آرامش و توکل به خدا صبوری کن
0
1401/10/08
سوال کننده
امیدی ندارم دیگه فقط دلهره دارم ک خارج رحمی نباشه ی دفعه بودم پدرم در اومد از بس عذاب کشیدم.
آخه میگن بعد از ۴۸ ساعت باید حداقل عدد بتا دوبرابر شده باشه از ۶۳ شده ۸۵ اصلا خوب نبوده .
پایین بودن بتا مهم نیست رشدش مهمه ک رشد خوبی نداشته .
فقط معجزه میتونه کمکم کنه
آخه میگن بعد از ۴۸ ساعت باید حداقل عدد بتا دوبرابر شده باشه از ۶۳ شده ۸۵ اصلا خوب نبوده .
پایین بودن بتا مهم نیست رشدش مهمه ک رشد خوبی نداشته .
فقط معجزه میتونه کمکم کنه
0
1401/10/08
sAhAr 🌼
خوب دیگه آزمایش بتا نده و برای کنترل استرست هم که شده شنبه حتما یه سونوگرافی خوب و دقیق برو . اگه قلب هم تشکیل نشده باشه لاقل تعیین سن جنین و ساک حاملگیت مشخص شه یه ذره آروم شی .
0
1401/10/08
sAhAr 🌼
آبجی گلم ، باور کن تک تک کلماتی که ما به زبون میاریم انرژی دارن . پس مثبت اندیش باش . مطمئن باش تا خدا نخواد برگ از درخت هم نمیوفته . چه برسه آفرینش بنده ی خودش .
0
1401/10/08
Azi 💖 ...
عزیزم با بتای ۸۵ هیچ چیزی مشخص نیست
حدقل ۱۰ روز دیگه باید سونو بدی
حدقل ۱۰ روز دیگه باید سونو بدی
0
1401/10/08
sAhAr 🌼
آهان من نمیدونستم . فکر میکردم با سونو هم بارداری مشخص شه 🤔🤔 پس چاره ای جز صبوری نیست
0
1401/10/08
sAhAr 🌼
امان از این روزایی که دیر میگذره . همیشه انتظار سخته
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم وقت گذاشتی ک آرومم کنی ایشالله هرچی میخای خدا بهت بده عزیزم☺️
0
1401/10/09
سوال کننده
اره باید منتظر باشم بتام بالا بره ی چیزی مشخص بشه تو سونو خیالم راحت بشه داخل رحم هست
0
1401/10/10
sAhAr 🌼
قربونت وظیفمه . من همچنان منتظر خبرای خوب از اوضاع و احوالت هستم 😻
0
1401/10/10
sAhAr 🌼
به امید خدا .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



615

