سلام به روی ماهتون مامان جان زنده باشید 🌹 در سن دلبندتان باید قطره پلارژین بدهید نه شربت، به دادن قطره در فواصل منظم ادامه دهید ، شیردهی را افزایش دهید و اگر بهتر نشد باید مراجعه کنید چون بدون معاینه نمیتوان درمانی داد 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.