من ۹ سانتیمتره دکتر گفت مرزی مایعات زیاد بخور و دو هفته دیگه تکرار کن سونورو
وزنشم خوبه واسه من ۳۲ هفته ۱۹۰۰ و ۱۸۰۰ بودن
عزیزم تاریخ سونو آن تی ملاک هست
ده خوبه خیلی کم نیست منم 10بود اب زیاد خوردم دوهفته بعد تکرار کردم شد 12
من روزی هشت لیوان آب میخورم واقعا تو این سرما دیگه نمیکشه بدنم بیشتر بخورم😓
شما روزی چند لیوان آب میخورید؟
دوسه لیتر تقریبا
10تا لیوان حدودا
پرتقال لیمو شیرین کاهو هم خیلی خوبه
چیزای شیرین اگه قند نداری مثل دلستر شربت برا کیسه آب خوبه
اگ دلت خیلی اب نمیکشه اینا ک نوشتمو بخور ابو کمتر بخور
ممنونم عزیزم همه اینارو میخورم ولی حتما بیشترش میکنم.💜
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌹
عزیزم یک پد بهداشتی بگذارید و برای نیم ساعت صبر کنید و طی این مدت راه بروید و تحرک داشته باشید و سرفه کنید، اگر پد حتی کمی خیس شد باید تست آمنیوشور انجام گردد.
مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و با نظر پزشکتان سرم درمانی آغاز شده و ده روز دیگر سونوگرافی را تکرار کنید.
وزن دلبندتان خوب است نگران نباشید اما حجم مایع آمنیوتیک باید تحت نظر باشد.
مبنای سن بارداری نیز سونوگرافی ان تی است 🌸
ممنون ازتون دکتر عزیز. چشم حتما دوباره سونو رو انجام میدم مقدار مصرف آب رو هم زیاد میکنم
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 💗💗