سلام به روی گلتون مامان جان
نتیجه سونوگرافی عالی و روند وزن گیری دلبندتان بسیار خوب است، نگران نباشید اگر دوست دارید در این هفته های آخر مواد غذایی غنی از پروتئین مانند انواع گوشت ها (به شکل کبابی بهتر است) ، تخم مرغ، آجیل خام، قارچ کبابی را بیشتر مصرف کنید و حتما در هفته دو یا سه وعده غذای با حبوبات ماند خوراک عدسی یا خوراک لوبیا و قارچ، لوبیا پلو و... بخورید 🌸
سلام مرسی دکتر جان با توجه ب اینکه من سزارینی هستم و زودتر زایمان میکنم برای اینکه وزن بچم بالای سه کیلو باشه میتونم پودر لیدی میل استفاده کنم؟ روزی چ مقدار میتونم مصرف کنم؟
خواهش میکنم گل من 💗
اگر سطح قند خونتان بالا نیست بله میتوانید استفاده کنيد ، قرار است هفته چندم زایمان کنید ؟
احتمالا۳۷ و ۷ روز..قند خونم تو آزمایش تست تحمل گوکز ناشتا ۷۹ بود
دکتر جان من تیروئید کم گار دارم و قرص لئو تیروکسین ۱۰۰ میخورم و الان tshرو ۳ هست میتونم کلم هارو داخل سالاد بخورم
جان دلم کلم ها را مصرف نکنید، ، ازمایش،سنجش سطح گلوکز را. هم ارسال کنید تا ببینم
میتوانید روزی دو پیمانه لیدی میل بخورید ❤️