میخواستم ببینم الان که در هفته هفتم و ۶روز هستم دیدن لکه اونم به رنگ تیره مشکلی داره؟
0
1401/10/04
negin bano
منم داشتم چیز خاصی نبود انقدم حرص خوردم
0
1401/10/04
negin bano
تازه من هفته نه و ده داشتم
مث چی ترسیدم رفتم چقد سونو شدم
امپول زدم
اخرم دکتر خودم گفت اصلا مشکلی نداره بچه سالمه فقط استراحت کن
مث چی ترسیدم رفتم چقد سونو شدم
امپول زدم
اخرم دکتر خودم گفت اصلا مشکلی نداره بچه سالمه فقط استراحت کن
0
1401/10/04
سوال کننده
دکتر هم رفتم سونو هم شدم آزمایش هام هم انجام شده
مشکلی نبود تا ۳روز پیش دوباره هروز دارم میبینم
امیدوارم پس جدی نباشه
ممنونم
مشکلی نبود تا ۳روز پیش دوباره هروز دارم میبینم
امیدوارم پس جدی نباشه
ممنونم
0
1401/10/04
سوال کننده
خداروشکر
ممنونم
ممنونم
0
1401/10/04
Darya 76 k.
منم امروز لک قهوهای دیدم،کارم شده گریه،فردا نوبت سونو دارم.امیدوارم مشکلی نباشه
1
1401/10/04
شیوا 💙
لکه قهوه ای از جفته چیزی نیست
یا جفتت پایینه یا هماتوم داری
نزدیکی و کار سنگین نکن
استراحت کن بیشتر
یا جفتت پایینه یا هماتوم داری
نزدیکی و کار سنگین نکن
استراحت کن بیشتر
0
1401/10/04
شیوا 💙
من تا انومالی داشتم
0
1401/10/04
سوال کننده
شما هم مثل من هفته هشتم هستی .. نه عزیزم ایشالا که چیزی نیست .. امیدت به خدا
از سونو برگشتی لطفا بگو چیشد
از سونو برگشتی لطفا بگو چیشد
0
1401/10/04
پزشک اوما
سلام نازنینم
قلب جنین در سونوگرافی رویت شده؟
قلب جنین در سونوگرافی رویت شده؟
0
1401/10/06
سوال کننده
درود .. بله دیده شده
0
1401/10/06
سوال کننده

0
1401/10/06
سوال کننده
اینم عکسش
0
1401/10/06
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم، بنابراین نترسید ، فعلا شبی یک عدد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی استفاده کنید. تا حوالی هفته 12 یعنی زمان انجام سونن ان تی استراحت زیاد داشته باشید ، سفر نروید، از ایستادن برای مدت طولانی و یا پیاده روی بیش از حد اجتناب کنید. رابطه جنسی (دخول هم از نوع مقعدی و هم از نوع واژینال) متوقف شود، تحریک سینه ها انجام نشود و از همه مهم تر در هر حالت و حتی بدون نزدیکی شما نباید به ارگاسم برسید. اگر یبوست دارید حتما برطرف شود. اگر با وجود رعایت این نکات شرایط بدتر شد و لکه بینی ها شدت یافت جهت سونوگرافی مراجعه کنید ولی معمولا با همین روال کنترل میشود ❤️
1
1401/10/07
سوال کننده
خیلی سپاسگذارم از اطلاعاتتون ♥️🙏
0
1401/10/07
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/10/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402

