سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر،من مبتلا به آسم هستم و چند روزه که برونشیت شدم،ترشحات زیاد از بینی و گلو دارم اکثر اوقات بی رنگه و چند بار سبز بود،صدام تغییر کرده گلوم همه ش میخاره و همیشه سرفه میزنم،شش روز دیگه وقت زایمانمه،دکتر این داروها رو تجویز کرد،کپسول استنشاقی اسپیریوا هم چون داشتم تو داروها نیاورد،ببینید ایمن هستند؟ دگزا رو هنوز تزریق نکردم،حالم بده ولی تب و بدن درد ندارم،گلو و ریه م خیلی ملتهبه،اگه دگزا کمک میکنه تزریق کنم،سوال دیگه اینکه سرفه هام خیلی زیاد و با شدته،برای بچه خطری نداره؟ ببخشید طولانی شد،ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



278
1401/10/03





