سلام عزیزم منم پسرم دندوناش که میخواست در بیاد باد میکرد و قرمز میشد شدید، مشکلی نیست طبیعیه ، قرمزی چشاش و اینکه ازشون اب میاد فک نکنم ربطی به دندوناش داشته باشه و بوی دهنش هم از معده و گوارششه ربطی به دندون نداره . بزرگتر میشن دهنشون بو میگیره طبیعیه مخصوصا اگر دیگه شیر نخورن و غذا خور بشن
ممنون
میگن بو دهنش از عفونته
سلام عزیزم دختر من یمدت دهانش بو میداد گفتن بخاطر دندونه چندروز بعد تب کرد از چشم سمت راستش اشک اومد و با دستش میکوبید درگوشش، بردم دکتر متاسفانه کل گلوش زخم سفید بود😔😔غذاخوردنش هم کم شده بود
ویروس دهان گرفته بود، انشالله بچه شما سالمه ولی ببرین دکتر خیلی بهتره
عزیزم دکتر خودش نبود مجبور شدم بردم جایدیگه که داروهای اشتباه داده بود و زخمش قارچی شد و ادامه دار شد
بعد دکتر خودش قطره نیستاتین داد سریع خوب شد
حتما باید معاینه بشه، سرخود چیزی ندین
سلام مامان گل به روی ماهتون
اشک ریزش و بوی بد دهان از علامت های معمول رویش دندان نیست بهتر است جهت معاینه و رد سایر علل به صورت حضوری مراجعه کنید 💓