دکترجان و اومایی های عزیز دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی شدید داشت دکتر بهش اموکسی کلاو ۳۱۲ هر۱۲ ساعت ۴ سی سی با پلارژین کیدز و دکسترومتورفان داده ولی هنوز سرفه خلط دار داره گاهی هم ابریزش بینی نیازی هم باز ببرمش دکتر یا خودم براش ازیترومایسین بگیرم بهش بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
1401/10/03



