سلام تروخدابراش دعاکنیدوایه الکرسی بخونیدباعلائم تب وسرفه اوردمش بیمارستان بستریش کردن گفتن احتمالاریه هاش درگیرشده
1
1401/10/03
نسترن ..
ان شالله زودی خوبشه برگردین خونه
34
1401/10/03
نسترن ..
اللهم صل علی محمد و آل محمد
1
1401/10/03
fahime 🤍🤍🤍
تبش خیلی بالاس؟؟
ااای بابا این ویروس لعنتی چیه که افتاده به جون بچها
همه بچها گرفتن
خدا به دادمون برسه
درسته خیلی سخته ولی از این نظر خوبه که تحت نظر اونجا چند روز میمونه انشالله بسلامتی برمیگردید خونه
ااای بابا این ویروس لعنتی چیه که افتاده به جون بچها
همه بچها گرفتن
خدا به دادمون برسه
درسته خیلی سخته ولی از این نظر خوبه که تحت نظر اونجا چند روز میمونه انشالله بسلامتی برمیگردید خونه
0
1401/10/03
فرشته🌸 🌸🌸
چجوری متوجه شدن ریه هاش درگیره عکس گرفتن؟
حالا انشالله زودتر خوب شه
حالا انشالله زودتر خوب شه
0
1401/10/03
سوال کننده
اره گلم..ممنونم گلم انشالله
0
1401/10/03
سوال کننده
فداتشم ممنون
0
1401/10/03
سوال کننده
اره عزیزم عکس گرفتن
5
1401/10/03
🍃🌹بهارناز🌹🍃 ☆mim☆
اللهم صل علی محمد و آل محمد
0
1401/10/03
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام عزیزم من براش ایت الکرسی خوندم
الهی خیلی زود بهتر میشه عزیزم
الهی خیلی زود بهتر میشه عزیزم
0
1401/10/04
malihe sadeghi
سلام عزیزم انشالله حالش زودتر خوب شه
0
1401/10/04
malihe sadeghi
الان حالش چطوره؟
0
1401/10/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم انشالله توام بسلامت این دوران وبگذرونی ونی نی توبغل کنی
0
1401/10/04
سوال کننده
فداتشم گلم ممنونم انشالله
0
1401/10/04
سوال کننده
حس میکنم بدترشده هم سرفه هاش بیشترشده هم سینه اش خلطی شده
0
1401/10/04
malihe sadeghi
تب هم داره؟
0
1401/10/05
سوال کننده
اره عزیزم
0
1401/10/05
malihe sadeghi
بهتر نشده؟
0
1401/10/05
سوال کننده
چراگلم امروزبهتره
0
1401/10/05
malihe sadeghi
تبش قطع شده؟
0
1401/10/05
malihe sadeghi
دختر منم سرفه داره ولی تب نداره
0
1401/10/05
سوال کننده
اره عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
حتماببرنشون بده اوضاع خیلی بده
0
1401/10/05
malihe sadeghi
۳بار بردمش دکتر
0
1401/10/05
malihe sadeghi
خب خداروشکر انشالله زودتر مرخص شه، نگفتن چند روز باید بیمارستان بمونه؟
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنون انشالله..فعلا۴روزتاببینن چجوری میشه اوضاعش
0
1401/10/05
malihe sadeghi
شما تهران زندگی میکنید؟
0
1401/10/05
malihe sadeghi
کدوم بیمارستان بستری کردین؟
0
1401/10/06
سوال کننده
ن گلم استان گلستان میشینم شهرستان مینودشت
0
1401/10/06
سوال کننده
فاطمه الزهرا همین شهرمون
0
1401/10/06
malihe sadeghi
عزیییزم منم برای گرگانم ولی تهران زندگی میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



600

