نوزاددوماهه اول شیرخشک نان ۱استفاده میکردشکمش بعدیه مدت سفت کارمیکردبردیمش دکتردکترازمدفوعش ازمایش گرفت شیرخشکش روعوض کردبهش وبلاگ کامفورت دادالان وبلاگ میخوره وخیلی اذیته به سختی شکمش کارمیکنه لطفاراهنمایی کنیدک چ شیرخشکی روشماپیشنهادمیکنیدک بهش بدیم تاشکمش رون بشه واذیت نشه..راستی پی پیشم خیلی سفت وسبزه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416
1401/08/10








