سلام خدمت فرشته نجات اوما😍
خسته نباشی عزیزم❤🌹
خانوم دکتر مادرشوهرم همونطور ک گفتم اگه خاطرتون باشه عمل زانو انجام دادن و الان ۱۷روزه از عملش میگذره و امروز یهو با ی درد بد تو ناحیه واژن مواجه شد،جوری ک میگف تیر میکشه انگار،میدونم ربطی ب عمل زانو نداره ولی خب گفتم بگم شاید عوارض داروهایی ک میخوره باشه
اینم بگم ک مادرشوهرم خیلی وقته با پدرشوهرم برادر شدن😂😂😂اصلا ن رابطه دارن ن نزدیک هم میرن حتی چون پدرشوهرم پروستاتشو عمل کرده و اصلا میل ندارن ب همدیگه از این لحاظ
بعد اینکه درد داشتن رفتن نشستن تو وان اب و نمک
میخواستم ببینم دقیقا علتش چی میتونه باشه و خارشم ندارن
ممنون از پاسخگوییتون🙏❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



737
1401/10/02





