سلام خانم دکتر
نوزاد من از اول تولد خشکی صورت مخصوصا نواحی لپ داشت
کرم کودک گرفتم فایده نداشت.۵۰روزگی دکتر اطفال که بردم گفت ادویه جات نخور و پماد هیدروکورتیزون داد.هرموقع قرمز وخشک که میشه میزنم درعرض نیم ساعت ۸۰درصد محو میشه
تا ۱ساعت بعدهم کاملا ازبین میره
ولی فرداش یا نهایتا پس فردا باز تکرار میشه
تاحالا ۲تا پماد رو مصرف کردم
دیشب تصمیم گرفتم بخاطر خشکی خیلی زیاد کرم آ د بزنم وزدم
صبح بینهایت قرمز شده
میشه راهنماییم کنید
پرسش (1401/10/02):
قرمز شدن صورت نوزاد ۴ماه ونیم
546
21
1401/10/02
سوال کننده
0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده
عکسهای بالا 👆👆
عکسهای صبح که بیدارشد هست
قبل از زدن پماد هیدروکورتیزون
عکسهای صبح که بیدارشد هست
قبل از زدن پماد هیدروکورتیزون
0
1401/10/02
سوال کننده
عکسهای پایین👇👇
نیم ساعت بعداز پماد هیدرو هست
نیم ساعت بعداز پماد هیدرو هست
0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
سوال کننده
این هم کرمی هست که دیشب زدم براش👇
0
1401/10/02
سوال کننده

0
1401/10/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جان دل فعلا اگزاسین بزنید ببینیم شرایط چه تغییری میکند ، باتوجه به این شرایط ماده حساسیت زایی وجود دارد که باید آن را شناسایی کرده و از برنامه غذایی خود حذف کنید 🌹🌹
جان دل فعلا اگزاسین بزنید ببینیم شرایط چه تغییری میکند ، باتوجه به این شرایط ماده حساسیت زایی وجود دارد که باید آن را شناسایی کرده و از برنامه غذایی خود حذف کنید 🌹🌹
0
1401/10/02
سوال کننده
سلام
اگزاسین پماد هست؟
اگزاسین پماد هست؟
0
1401/10/02
سوال کننده
دیشب قرمه سبزی خوردم
ایا حساسیت زاست؟
حدس شما رو پروتئین گاوی نمیره؟؟
ایا حساسیت زاست؟
حدس شما رو پروتئین گاوی نمیره؟؟
0
1401/10/02
سوال کننده

ببینیدخانم دکتر فقط صبح ساعت ۱۱ یک لایه پماد زدم وتاالان چیزی نزدم این عکس همین الان هست
0
1401/10/02
پزشک اوما
بله مامان گل پماد است.
قطعا حساسیت وجود دارد که میتواند ناشی از حساسیت به پروتئین گاوی یا ادویه ها و... باشد، یک به یک قطع کنید در قدم اول لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید و ببینید با گذشت یک تا دو هفته شرایط بهتر میشود یا خیر.
شرایط نسبت به قبل بهتر شده، ولی يادتان باشد هیدروکورتیزون نباید مداوم استفاده شود برای همین شناسايي علت بسیار مهم هست
قطعا حساسیت وجود دارد که میتواند ناشی از حساسیت به پروتئین گاوی یا ادویه ها و... باشد، یک به یک قطع کنید در قدم اول لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید و ببینید با گذشت یک تا دو هفته شرایط بهتر میشود یا خیر.
شرایط نسبت به قبل بهتر شده، ولی يادتان باشد هیدروکورتیزون نباید مداوم استفاده شود برای همین شناسايي علت بسیار مهم هست
1
1401/10/03
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/03
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم💜
0
1401/10/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




