سلام وقتتون بخیر
پسرم سرما خورده مرتب داروهاشو میدم ولی سرفه هاش بیشتر شده
آزیرتماسین روزی 3سی سی
سیتریزن روزی 1سی سی
استامینوفن پاراکید در مواقع تب (هرزگاهی دمای بدنش میره بالا با یبار دارو میاد پایین)
چیکار کنم زود تر خوب بشع
بخور گرم دارم میزنم دماغش باز میشه بعضی وقتا خیلی کیپه سدیم کلراید میزنم .
واکسنشم نزده هنو
پرسش (1401/10/01):
سرماخوردگی نوزاد چهار ماهه
406
22
1401/10/01
سوال کننده
0
1401/10/01
مامان فرشته ها 💓 💓
آزیترومایسین زیاد نمیدی ؟
0
1401/10/01
مامان فرشته ها 💓 💓
بوخور سرد روشن کن گرم باعث رشد باکتری میشه
0
1401/10/01
مامان فرشته ها 💓 💓
اگر سرفه هاش زیاده ببرش متخصص الرژی یا ریه
بهتره عکس ریه بندازه
شاید به اسپری نیاز داشته باشه بخاطر سرفه هاش
بهتره عکس ریه بندازه
شاید به اسپری نیاز داشته باشه بخاطر سرفه هاش
0
1401/10/01
فاطما نظرکرده
سلام گلم
0
1401/10/01
فاطما نظرکرده
انشاالله به زودی سلامتیشو بدست میاره خیلی ظلمه بچه ها مریض بشن...
0
1401/10/01
فاطما نظرکرده
عزیزم ازیترومایسین سیتریزین برای جیه؟چرا دکتر من بهم نداد🥺
0
1401/10/01
nafas shiramin
عزیزم بخور سرد بزار
0
1401/10/01
nafas shiramin
قطره پلارژینم بهش بده
0
1401/10/01
nafas shiramin
سعی کن یمدت اصن بیرون نبریش چون بدتر میشه
0
1401/10/01
سوال کننده
دکتر گفته ۴سی سی من سه تا میدم
0
1401/10/01
سوال کننده
آزیرتماسین برا عفونته سیتریزن حساسیت
0
1401/10/01
سوال کننده
باش ممنون
1
1401/10/01
💕A💕 😍
پسرمنم سینه اش بدجور صدا میده میترسم از یکشنبه هم آزیتروماسین و برم هگزین استفاده میکنه سرفه هاش کمتر شده ولی خس خس سینه اش همونه احتمالا باز ببرمش دکتر
0
1401/10/02
سوال کننده
منم اینجوری باشه باید دوباره ببرمش دکتر
0
1401/10/02
❤️panah❤Rasta❤ 😍
۳،۴ سی سی زیاده من دخترم ۶ ماهش بود دکتر گفت ۲ ونبم سی سی بده
0
1401/10/02
سوال کننده
والله من دو جا بردم هر دوتاشو چهار سی سی گفته
0
1401/10/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
پلارژین را شروع کنید. با قطره سدیم کلراید منظم روزانه چندین بار بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید. اگر با گذشت 3 روز از شروع آزیترومایسین شرایط بهتر نشده مجددا باید مراجعه کنید
وقتتون بخیر 🌹
پلارژین را شروع کنید. با قطره سدیم کلراید منظم روزانه چندین بار بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید. اگر با گذشت 3 روز از شروع آزیترومایسین شرایط بهتر نشده مجددا باید مراجعه کنید
0
1401/10/02
سوال کننده
پلاژین میدادم ولی مرتب ندادم
0
1401/10/02
پزشک اوما
مجدداً شروع کنید عزیزم در بسیاری از موارد به بهبود شرایط کمک خواهد کرد❤️
0
1401/10/03
سوال کننده
ممنون
0
1401/10/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




