با سلام خدمت پزشک اوما
ماه دوم باداری هستم و پسر ۱۸ ماهه هم دارم ک هنوز بهش شیر میدم
میخوام بپرسم ایا خطر داره ادامه شیردهی
یا باید شیردهی رو قطع کنم؟
جدیدا خیلی وابسته تر هم شده به شیر
تا میبینه نشستم و دارز میکشم سریع میاد سمتم که شیر بخوره
اخه میگن تو بارداری نباید پستان دستکاری و تحریک بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



700
1401/10/01


