Ooma
پرسش (1401/10/01):

دچار اسهال و دلپیچه شدم میتونم این داروها رو بخورم؟؟

سلام خانم دکتر میتونم این قرص رو بخورم الان عکسشو واستون میفرستم؟؟
هیوسین چی میشه خورد یانه؟؟

دچار اسهال و دلپیچه شدم میتونم این داروها رو بخورم؟؟
سلام به روی گلتون مامان جان
عزیزم عمدتا مصرف پروبیوتیک ها در بارداری ایمن است اما چون در توضیحات شرکت سازنده اطلاعات دقیق در مورد ایمنی محصول در بارداری نیامده است به جای آن ژری لاکت بخورید ، هیوسین خیر مصرف نکنید اما می‌توانید هر 12 ساعت یک عدد دمیترون بخورید به. توقف اسهال کمک می‌کند 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه