سلام جانم بله سرفه میتواند یکی از علامت های کمتر رایج دندان درآوردن باشد که به دلیل افزایش بزاق رخ میدهد، اما اگر تداوم یافت یا باگذشت زمان شدت یافت احتمال سرماخوردگی بیشتر مطرح است 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.