سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،یه هفته به تاریخ زایمانم مونده،سرما خوردم علائمم اینا هست:سرفه و گلودرد و عفونت بی رنگ در گلو و بینی،چکار کنم تا روز زایمان خوب بشم،از دیروز روزی یه دونه سفیکسیم ۴۰۰ میخورم و دیفن هیدرامین غرغر میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1475
1401/10/01


