من یه بار استفاده کردم که با فاصله ۱۲ ساعت از هم خوردم.
دوتا همزمان
دوازده ساعت بعد هم دوتای بعدی
اما اگر تو روزهای تخمک گذاری هست احتمال باداری خارج رحمی داره
دوتاهمزمان کافیه ۱۲ ساعت بعد نمیخواد دیگه.توی نت هم بزنی میاد ۱.۵ میلی کافیه
وای
اره دیروز تخمک گذاری بود 🥺🥺🥺
ممنون یعنی هر یه دونه قرص ۷۵/ هستش دیگه ؟
الان این یه ورق که دوتا داره ۱/۵ حساب میشه؟؟
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
دو عدد را همزمان مصرف کنید کفایت دارد نیازی به 4 عدد نیست، مبادا 4 عدد بخورید
ممنون دکتر مهربون 😍❤
دوتا مصرف کردم ولی نمیدونستم دوتای دیگه را هم مصرف کنم یا نه
ممنون که جواب دادین ❤🌺
خواهش میکنم عزیزجان من، زنده باشید ❤️❤️
اگر از داروی های ضدصرع و. ضد تشنج استفاده نمیکنید همین میزان کافی است چون با مصرف دو عدد همزمان، 1.5 میلی گرم مورد نیاز دریافت شده است فقط بعد این روابط محافظت شده باشند 🌹🌹