سلام دوستان امروز متوجه ناحیه تناسلی و کشاله ی ران دخترم به شدت قرمز شده طبق عکس میخام ببینم قارچه یا سوختگی ممنون میشم راهنمایی کنید
0
1401/09/29
سوال کننده
عکسو ارسال کردم رسیده ایا؟
0
1401/09/29
سوال کننده

0
1401/09/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
انگار واسه مای بیبی.مارک جدید نگرفتی؟
0
1401/09/29
سوال کننده
همیشه مولفیکس میزاره دیشب خونه خواهرم بودم براش مای بیبی گذشتند
0
1401/09/29
محبوبه gh
کالاندولا بزن خوب میشه سوخته بچه
0
1401/09/29
MaMaNe Deniz❤Delana
حساسیته
پماد کالاندولا شرکت آدینه براش بگیر لایه زخمیم بزن
بعد روش پماد اردن آبی ی لایه بزن ببندش
تند تند عوضش کن به پاشم اصلا مواد شوینده نزن با آب خالی بشور خشکش کن باز پماد بزن دوسه روزه خوب میشه
هرچقدر پاش باز باشه زودتر خوب میشه وقتی خوابه زیر پاش مشما بذار پاش باز بمونه
پماد کالاندولا شرکت آدینه براش بگیر لایه زخمیم بزن
بعد روش پماد اردن آبی ی لایه بزن ببندش
تند تند عوضش کن به پاشم اصلا مواد شوینده نزن با آب خالی بشور خشکش کن باز پماد بزن دوسه روزه خوب میشه
هرچقدر پاش باز باشه زودتر خوب میشه وقتی خوابه زیر پاش مشما بذار پاش باز بمونه
0
1401/09/29
سوال کننده
الان زدم براش ممنون
0
1401/09/29
سوال کننده
به چی میتونه حساسیت داشته باشه؟پوشک
0
1401/09/29
مهشید .
مشخصه حساسیته قارچ برآمدگی داره
0
1401/09/29
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
اینا بخاطر حساسیت به مای بی بی هستش به پاش نساخته قشنگ رد کش مای بی بی دونه ریخته بیرون
0
1401/09/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
از همونه
مای بببی نبند براش دیگه
مای بببی نبند براش دیگه
0
1401/09/29
MaMaNe Deniz❤Delana
اره
0
1401/09/29
شهبا مامان پریسان جون
بیشتر میاد به پوشک حساسیت داشته باشه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



536

