سلام خانم دکتر عزیز من الان سه روزه سرما خوردم آبریزش بینی شدید گلو درد وعطسه داشتم رفتم دکتر بهم دیفن هیدرامین کمپاد،استامینوفن و آزیترومایسین ۲۵۰ داد روز اول گفت دوتا آزیترو باهم بخورم وبقیشو روزی یکی اما افاقه نکرده هنوز هم گلو درد دارم هم آبریزش بینی و احساس میکنم گلومم چرک کرده از تغذیه هم که هرروز آبمیوه طبیعی ،دمنوش آویشن و عسل و لیمو و سوپ میخورم دو روز دیگه هم نوبت سزارین دارم موندم چیکار کنم اگه ممکنه راهنماییم کنین ممنون میشم میتونم چرک خشک کن قوی تر بخورم یا برای بچه ضرر داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



295
1401/09/29


