سلام خانم دکتر عزیز
این هفته دکتر برام داروهای کلسیم و آهن و امگا۳شروع کردن عکسشو میفرستم
جدا ازین آسپرین روزی یک دونه میخورم و اریترومایسین ۴۰۰روزی یکی میخورم(۲۴آذر سرکلاژ شدم) و شبی یک شیاف پروژسترون ۴۰۰میزنم
میخواستم ببینم اینا اوکی هست این داروهای جدید مشکلی نداره برای استفاده؟و کلسیم چه زمانی مصرف کنم که تو کلیه هام رسوب نکنه چون سریع سنگ میسازه ازقرص کلسیم چکار کنم؟
و فولیک اسید و ویتامین دهزار روزانه تو سه ماه اول استفاده میکردم الان دیگه قطعش کنم یا لازمه همچنان مصرف کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



341
1401/09/28




