سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
موز یا خوراکی جدیدی به دلبندتان نداده اید؟
سلام نه خانم دکتر فقط شیر ببلاک ای آر میدم از دو ماهگیش و شیر خودم
خانم دکتر الان یادم اومد دکترش قطره آ دش گفت تموم شد دیگه نخرم و یک قطره دیگه داده که بدم
عزیزم اگر از این قطره داده اید علت آهن موجود در آن است و مشکلی ندارد 🌹
یعنی همیشه اینجوری ممکنه بشه
با امروز دو روز هست که بهش دادم این قطر رو
جان دلم اصولا با دادن قطره های آهن این تغییر طبیعی است و اهمیتی هم ندارد، بله ممکن است همیشه همینطور باشد
باز هم برایم عکس بگیرید تا ببینم

معذرت میخوام بخاطر عکس
جان دلم اسهال هم دارد که البته میتواند بدلیل آزیترومایسین باشد ، چقدر تا پابان آزیترومایسین مانده؟
بله عوض شده مدل دفعش
دیروز پنج روز شد قطع کردم
جان دلم پدی لاکت روزی 5 قطره بدهید جای نگرانی نیست 🌹🌹
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و خواهش میکنم ❤️