سلام به روی قشنگتون مامان جان
بدون دیدن نمیتوانم نظری بدهم بهتر است اصلا. دستکاری نکرده و جهت چک شرایط حضورا مراجعه کنید 🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
دکترجان دخترموبردم دکترسنونوشت جواب سنوام اینه ممنون میشم نگاه کنید
سلام مامان جان
عزیزم یک برجستگی بافت سینه دیده شده است، که طبیعی است و خوش خیم است فقط باید تحت پایش باشد و پزشکی که معاینه کردند هم نظر دهند 🌹
باشه دکترجان درمانی هم داره ؟ممکنه بی قراریش ازهمین باشه؟ شباتوخواب گریه میکنه
راستی یکم تب هم داره نه علایم سرماخوردگی داره نه دندون
جان دلم من چون معاینه نکرده ام نمیتوانم در مورد درمان نطری دهم اما بعید میدانم علت بی قراری باشد، بابت تب فعلا. استامینوفن را شروع کنید و باید حتما مجددا مراجعه کنید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹