باسلام خدمت خانوم دکتر اومای عزیز.من برای عفونتی ک داشتم سفکسیم ۴۰۰ استفاده میکنم و تا فردا مصرفش تموم میشه و دوروز دیگه میخام برای بارداری اقدام کنم،آیا برای تخمک مشکل ایجاد میکنه یا برای جنینی ک ممکنه تشکیل شه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



534
1401/09/28



