Ooma
پرسش (1401/09/27):

شربت مولتی ویتامین اشتهاآور

سلام خانما شربت پیکوویت رو کسی استفاده کرده؟؟ چطور بوده؟ در کنارش باید چه ویتامین دیگه ای بدم به پسرم؟
الان ایمونس میخوره ولی پیکوویت رو شنیدم خیلی رو اشتها تاثیر داره
و پسرم رفلاکس پنهان داره واسه اون شربت یا قطره ای هست؟؟ قرص و ساشه رو نمیخوره

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه