سلام من ی مدت کیست تخمدان داشتم و پریودیم عقب افتاد ولی قبلش خیلی مرتب بود هر ماه سر وقت معین .23 مهر پریود شدم و بعدش دیگه پریود نشدم بخاطر کیست تا اینکه کیست رفع شد و 6 آذر پری شدم الان کیست ندارم.تخمک گذاریم چ جوری حساب میشه روز تخمک گذاریم کی میشده تو این ماه ؟9 روز دیگه مونده به پریودیم اقدام داشتم امروز باروری چ جوریاس پایین عایا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



415
1401/09/27




